Potrząsa silnikiem! Vr6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Potrząsa silnikiem! Vr6

Post autor: Kamilds87 » czw mar 04, 2010 22:48

Witam! Mam taki problem, a mianowicie; silnik trzyma obroty bez żadnych problemów ale gdy się otworzy maskę to ewidentnie można stwierdzić że silnik nie równo pracuje. Podczas gdy jest zimny i trzyma 950obrotów to nie widać tego ale gdy się zagrzeje i zejdzie do 600obrotów to jest to widoczne i czuć w środku samochodu. Dodam że samochód raczej wkręca się bardzo dobrze i jechać też nie ma problemów bo zapier... chociaż nie mam porównania ale na 4 biegu leci 200km/h. stan licznika 26000tys km.
Czy może być to wina np: zaworów? czy jakaś inna usterka! wiem że przyczyn może być multum ale świece i kable w/n wymienione nie dawno na NGK. o ubytkach oleju nie mogę nic stwierdzić bo ubywało go dość sporo dla tego że były poważne wycieki z misy olejowej i chłodnicy oleju. wycieki zlikwidowane!



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 22:55

Zmierz cisnienie sprezania na poczatek a po wykreceniu swiec porownaj ich barwe kolor nalot moze cos ci podpowiedza.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » czw mar 04, 2010 23:02

Racja! za tydzień pojadę się umówić na pomiar ciśnienia w cylindrach.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 23:07

Przewody podcisnienia tez warto sprawdzic czy nie zasysa tam gdzies tzw. falszywego powietrza bo moze ono robic tez takie jaja.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » czw mar 04, 2010 23:16

1 przewód od podciśnienia chyba!? ten co idzie od przepustnicy do zaworka od baku przepalił się od kolektora i skleiłem go: włożyłem rureczkę w srodek i zaizolowałem.!



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 23:20

To go sprawdz czy jest oki.Czy nie zasysa tam.
Sprawdz tez przewod kolektor ssacy a serwo.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » czw mar 04, 2010 23:23

ostatnio rozbierałem dolot i było tam trochę oleju przy samej przepustnicy, chyba to również może być powód jak mniemam ale nie wiem dokładnie, tylko nie wiem czy ten olej jest z tego że wysoko go kręcę czy z powodu że gumek zaworowych już nie ma albo zaworów!?? ale jeśli się go wysoko kręci to chyba może być tam olej?! czy to potrząsanie to wina zaworów i oleju nie może tam być ani kropli!?

[ Dodano: 04 Mar 2010 22:25 ]
dobra zobaczę! przewód od ssącego do serwa! ok



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 23:26

Mysle ze kazdy ver jak ma 260 przelatane to ma tam olej i kazdy ver jak dostaje po gazie to cos tam rzuci oleju do dolotu i spali tez ale raczej nie bedzie to przyczyna twojegu problemu zrob te rzeczy na poczatek co pisalismy.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » czw mar 04, 2010 23:33

ok! jutro popatrzę przewody od pod ciśnień jeszcze. a w następną sobotę pojadę na pomiar ciśnienia w garach;) i odezwę się. Hmm... może go jeszcze z resetować ale to pewnie nie pomoże! 3msię Dzięki!!!



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw mar 04, 2010 23:38

Pozdro !!! Obys rozwiazal problem tanim kosztem !!!
Reset raczej nic nie da.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 294 gości