Strona 1 z 1

Czy to uszczelka pod głowicą ?

: śr gru 21, 2005 13:39
autor: *Grzesiek*
Przeglądałem forum, ale nie mogłem znaleść odpowiedzi...


Czy jak się dymi dość mocno z rury to uszczelka pod głowicą do wymiany ?
Czy to wina czego innego ?

: śr gru 21, 2005 13:46
autor: mlody3365
a jakiego koloru ci leci dym z rury ??? i czy golfika mazsz zagazowanego??

: śr gru 21, 2005 13:51
autor: *Grzesiek*
Kolor biały, bez gazu.
Wiem, że się dymi jak jest zimno, ale u mnie jest temperatura +5 stopni i przejechałem nim już dzisiaj troche kilometrów - ok 20 km w mieście.

: śr gru 21, 2005 14:02
autor: guti
jakby byl taki niebieskawy ewentualnie ciemy to mozesz sie bac, a to nie oznacza tylko uszczelki , moga to byc pierscienie ale to tak jak mowie jak nie czarny to nie masz sie co bac.

: śr gru 21, 2005 14:09
autor: WRHZ
Objawy wywalonej uszczelki to zasadniczo sa dwa albo wywala kompresje do ukladu chlodzenia wowczas w zbiorniczku bedziesz mial babelki drugi motyw to ze plyn chlodniczy dostaje sie do cylinrow i tutaj natepuje jego ubywanie jest spalany a jeszczejest opjca taka ze plyn ubywa i dostaje sie do oleju - wowczas oleju przybywa a raczej mieszaniny woda olej a plynu chlodniczego ubywa

: czw gru 22, 2005 12:17
autor: Bocian
Slyszalem, ze jak plyn przelewa sie do cylindra to jest odparowywany i para bucha z rury.

: czw gru 22, 2005 14:21
autor: zaprzal
A jak jest uszczelka padnieta i płyn chłodniczy sie dostaje do cylindrów to przypadkiem nie dymi na biało?

: czw gru 22, 2005 14:32
autor: Bocian
Faktycznie kolega pisze dym, czyli powinien byc czarny.
Ale potem pisze bialy, moze para wodna nie dym.
O tej parze z rury tak slyszalem, nie widzialem tego nigdy.

: czw gru 22, 2005 14:40
autor: pawell
Miałem podobny a nawet taki sam problem. Pierscienie na jednym tłoku były zapieczone a na dodatek jeszcze uszczelka pod głowica była padnieta, dziwne bo dymił na biało ale tylko jak był ciepły. Chociaz nie miałem sladu oleju w płynie chłodniczym ani odwrotnie, poprostu wymiana uszczelki a na dodatek jeszcze pierscieni na jednym tłoku zeby było oszczedniej!

: czw gru 22, 2005 14:55
autor: guti
czyli ubywa plynu a i przybywa oleju a z tego co wiem jak rozmawialem z GRZESKIEM to mowi ze nic nie zmienia sie w plynach, oleju nie przybywa i wyglada normalnie a plyn chlodniczy tez na stalym poziomie wiec podejrzewam ze troszke sie przejal bo to jest jego pierwsze auto.

: czw gru 22, 2005 15:14
autor: pawell
guti pisze:czyli ubywa plynu a i przybywa oleju a z tego co wiem jak rozmawialem z GRZESKIEM to mowi ze nic nie zmienia sie w plynach, oleju nie przybywa i wyglada normalnie a plyn chlodniczy tez na stalym poziomie wiec podejrzewam ze troszke sie przejal bo to jest jego pierwsze auto.
podymił podymił jak stałem w korku a za jakas godzine przejechałem w trasie około 450km i było ok tylko nastepnego dnia jak znów stałem w korku zadymił i pojechałem do mechanika i zmierzył mi cisnienie na tłokach i pierwszy cylinder miał za małe sprezanie
Do twórcy postu:
Jezeli dymienie sie powtarza to jedz poprostu do mechanika niech Ci sprawdzi uszczelke!

: pt gru 23, 2005 09:11
autor: *Grzesiek*
No i po problemie ;)

Zastosowałem się do rad gutiego.... Wymieniłem kable + świece i ku mojemu zdziwieniu....
Samochód nie jest już mułowaty i odpala na dotyk :D

Guti... Jadę do Ciebie z :kufel: :kufel: :kufel: ... No dobra z.... :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kac:

: ndz gru 25, 2005 17:57
autor: guti
sluze rada i pomoca w miare moich skromnych mozliwosci :)

: wt sty 10, 2006 23:23
autor: dragonB2
a jezeli jest na lpg-u i dymi na bialo? jaka to ruznica na benzynie a na lpg?