Strona 1 z 1

kontrolka od ladowania

: śr gru 21, 2005 13:23
autor: mlody3365
nie pali mi sie kontrolka od ladowania a alternator laduje. co zrobic???

: śr gru 21, 2005 13:38
autor: djset
spalona zaroweczka
wymienic

: śr gru 21, 2005 17:26
autor: TommyHH
To dobrze, że się nie świeci. Świeci się przecież tylko wtedy, gdy brak jest ładowania.

: śr gru 21, 2005 17:29
autor: bodzio_j
TommyHH pisze:To dobrze, że się nie świeci. Świeci się przecież tylko wtedy, gdy brak jest ładowania.
Dokładnie. Powinna się zapalić po przekręceniu kluczyka, a po odpaleniu silnika zgasnąć, podobnie jak np kontrolka ciśnienia oleju.

: śr gru 21, 2005 19:54
autor: mlody3365
no ale ona mi sie wogole nie pali . nawet jak przekrece kluiczyk a nie odpale silnika

: śr gru 21, 2005 19:56
autor: jaszczur
mlody3365 pisze:no ale ona mi sie wogole nie pali . nawet jak przekrece kluiczyk a nie odpale silnika
djset pisze:spalona zaroweczka
wymienic
tak jak kolega pisze

: śr gru 21, 2005 21:07
autor: djset
powtorze sie jeszce raz:
diagnoza: spalona zaroweczka
zakres napraw: wymienic!

: śr gru 21, 2005 23:24
autor: Rafał G2
Tam nie ma żarówki tylko dioda. A dioda bez powodu się nie przepali i sądzę że ona jest dobra tylko wina tkwi w przewodach podłączonych do zegarów a dokładniej może to być przy wtyczce która wchodzi w zegary. Są tam takie małe piny, jeśli któryś nie dolega to nie ma przejścia, albo też może to być przewód od stacyjki. Najlepiej jechać z tym do elektryka, bo samemu można ciężko do tego dojść.

: czw gru 22, 2005 01:16
autor: djset
dokladnie :bigok:

: czw gru 22, 2005 20:05
autor: kotem
Rafał G2, panowie to mk2 więc w najlepszym wypadku jest z 91r a przez tyle lat nawet dioda morze swoje wysłuzć!! Miernik w lapy zakres na test diodowy najpierw sprawdzmy diodke w jedną strone musi byc jednynka a w druga wartość do 890<-- ta jest praktycznie nie realna musiała by być to dioda gigant. jeśli juz na diodzie trafisz na 1 : 1 to wiadomo co a jak ta mnie to bierzesz i wpinasz sie w obwód i patrzysz albo na diodowy dxwiekowy albo na rezystancyjny jak Ci wyjdzie 1 mega om to miłej zabawy w szukaniu przerwy:P Na mechanika w tym przypadku było by mi szkoda.

: pt gru 23, 2005 08:46
autor: RALFI
JA MIAŁEM TAK SAMO I OKAZAŁO SIĘ ŻE BYŁ PRZEWÓD URWANY BLISKO CAŁEJ KOSTKI PRZY SILNIKU - WIĘC JAK ŻARÓWKA(DIODA OK) TO 100% PRZERWA POD WARUNKIEM ŻE ALTERNATOR ŁADUJE - DAJE GŁOWE ŻE NA WOLNYCH OBROTACH ZARAZ PO ODPALENIU NIE ŁADUJE DOPIERO PO PRZEGAZOWANIU JAK SIĘ WZBUDZI WSZYSTKO DZIAŁA POPRAWNIE - POZDRAWIAM!!!

: pt gru 23, 2005 08:56
autor: flatron316
Na szybko bez rozbierania zegarów
Zewrzyj ten cienki przewód co jest przy alternatoze do masy -jak dalej się nie zapali nie wchodż w alternator tylko masz coś z kablami .Jak się zapali szukaj w alternatorze
flat