Strona 1 z 1

Zalany silnik wodą z kałuży

: śr mar 03, 2010 17:01
autor: adamvwmaniak
Mam problem , 3 dni temu wjechałem w duza kaluze , zalany filtr powietrza , swiece i aparat zaplonowy . auto z odpalaniem ma problem , strzela z tłumika i dlugo go trzeba krecic jak juz odpali to chodzi tylko na wysokich obrotach gdy za gwaltownie dodam gazu to gasnie . sprawia wrazenie jak by jeden z garów nie palił bo nierowno chodzi. czy ktos wie co mozna z tym zrobic? 1.8 kat. (75km) benz. 93r.

: śr mar 03, 2010 17:20
autor: maryjan
A cos oprócz odpalania robiłeś?

Stawiam na zalany i zaśniedziały aparat zapłonowy. Jak tam nie ma iskry to sorry ale dziw, że wogule odpala.

Podam odrazu porade jak to zrobić. Ściągasz kopułkę i czyscisz wszystko z śniedzi i wilgoci. Możesz lekko papierkim przejechać...

I wsio winno palić.

: śr mar 03, 2010 17:26
autor: sas_gti
elementów po których przeskakuje iskra nie wolno czyścić papierem.
Objawy masz typowe dla zalanego układu zapłonowego. Zdjęcie kopułki i wysuszenie jej styków oraz wysuszenie czujnika halla powinno daćpoprawę.

: śr mar 03, 2010 17:51
autor: adamvwmaniak
wymieniłem filtr powietrza , wysuszyłem styki w aparfacie zapłonowym i nic dalej to samo :crazy:

: śr mar 03, 2010 17:54
autor: sas_gti
nie twierdzę że to na pewno to ale czujnik halla moze potrzebować kilku godzin na wyschnięcie i to w lato, a dostęp do niego nie jest łatwy więc w taką pogodę jak dziś raczej ciężko będzie go wysuszyć bez suszarki.

: śr mar 03, 2010 17:57
autor: adamvwmaniak
a wd40 mozna psiknac na te styki?

: śr mar 03, 2010 18:02
autor: sas_gti
nie, ani tłusto ani mokro tam być nie może. Suszarką podsusz po zdjęciu kopułki.

: śr mar 03, 2010 18:04
autor: adamvwmaniak
ok dzieki za pomoc . ide działać przy VW

: śr mar 03, 2010 18:07
autor: sas_gti
ok , pamiętaj żeby napisać o wynikach. pzdr

: śr mar 03, 2010 19:25
autor: adamvwmaniak
golfizna odpala odrazu chodzi bez zarzutu i nie stracil mocy dzieki