Ubywa olej i płyn chłodzacy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Ubywa olej i płyn chłodzacy

Post autor: serafin74 » wt mar 02, 2010 18:02

Witam.Jestem laikiem i od niedawna mam autko.Od pewnego czasu zauwazyłem ze dosc czesto musze dolewac oleju i płynu chłodzacego.Zauwazyłem tez wyciek oleju w okolicach 1 swiecy i na rogu za 4 swieca.Szukałem w szukjce ale nie mogłem znalezc nic odpowiedniego.Na zimnym silniku weze od chłodzenia sa miekkie i jak sie rozgrzeje silnik to tez sa miekkie i spod korka zbiorniczka słychac syczenie.Czy tak ma byc?
Czy moze to byc przyczyna walnietej uszczelki pod głowica?Jesli to sa przyczyny walnietej uszczelki to prosze o informacje co jeszcze wymienic poza uszczelka.Aha i moze ktos mi powiedziec który to jest czujnik temperatury na króćcu,bo sa tam dwa.Jeden na górze a drugi na dole.Prosze o pomoc.


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tendi » wt mar 02, 2010 18:12

Jezeli sie poci, ubywa oleju i plynu chlodniczego to najprawdopodbniej do wymiany uszczelka pod glowica. Samej uszczelki raczej nigdy sie nie wymienia, do tego dochodzi planowanie glowicy, oczywiscie wymiana plynu chlodniczego. Jednak zanim zdecydujesz sie na naprawe tego, niech to obejrzy mechanik najlepiej jakis znajomy badz polecony zeby nie zdarli z Ciebie kasy.

Edit:
Co do syczenia, nie powinno byc tak. Musi sie grzac. Jaka masz temp? Trzyma 90stopni czy sie wychyla?
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 18:13 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 02, 2010 18:19