Strona 1 z 1
cofanie
: wt mar 02, 2010 15:20
autor: cichy64
gdy cofam kierownica sama skreca i w pewnym momecie auto robi kolo.(Cy to normalne?) gdy ruszam do przodu kierownica sie prostuje i auto jedzie prosto. - czyli jest ok
: wt mar 02, 2010 15:28
autor: bodzio_j
cichy64 pisze:Cy to normalne?
Nie próbowałem, ale z geometrii auta wynika, ze tak - normalne.
: wt mar 02, 2010 15:33
autor: cichy64
bodzio_j, mialem kiedys forda sierre 2.0 dohc i czegos takiego nigdy nie zaopserwowalem dlatego teraz wydalo mi sie to dziwne
: wt mar 02, 2010 15:36
autor: bodzio_j
cichy64, geometria jest tak ustawiona aby koło było wleczone, podobnie jak w łóżkach szpitalnych czy wózkach. Dlatego kierownica się prostuje jadąc do przodu. Więc teoretycznie wszystko jest OK.
: wt mar 02, 2010 15:39
autor: Damian3942
cichy64, heh normalne

masz specjalną sprężynę co ma pomóc ci wyprostować auto to samo masz do przodu jak pojedziesz

powiem tyle że jest różny skręt/zasięg skrętu w autach z i bez wspomagania po to żeby ci nie wyrwalo kierownicy jak masz bez wspomagania masz mniejszy skręt
ps. udowodnione na passatach b3 identycznych jedne ze wspomaganiem drugie bez

: wt mar 02, 2010 15:40
autor: bodzio_j
Damian3942 pisze:specjalną sprężynę co ma pomóc ci wyprostować auto
Pierwsze słyszę, gdzie ta sprężyna jest?
: wt mar 02, 2010 16:37
autor: Paweł Marek
Damian3942, piszesz głupoty.
cichy64, jedż na diagnostyke. Geometria i stan tuli metalowo gumowych przy ptrzednim wahaczu oraz przgubów kulowych do sprawdzenia, ale mozliwe ze jest ok.
: wt mar 02, 2010 16:56
autor: cichy64
Paweł Marek, wlasnie przeguby sa do wymiany czeszcza jak skrecam i jak chamuje
: wt mar 02, 2010 17:17
autor: Paweł Marek
cichy64, raczej chodziło mi o przeguby kulowe czyli sforznia i końcówek drążków, ale wszystko do sprawdzenia