[MKII] pompa wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

[MKII] pompa wspomagania

Post autor: Behemoth1987 » ndz lut 28, 2010 23:54

moja pompa nie wyrabia przy kołach 15' na jaką można wsadzic bez przerubek ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [MKII] pompa wspomagania

Post autor: Haki » pn mar 01, 2010 00:03

Behemoth1987 pisze:moja pompa nie wyrabia przy kołach 15' na jaką można wsadzic bez przerubek ?
To nie wina rozmiaru kół a samej pompy ... popatrz ilu chłopaków z forum ma 15 i większe felgi u siebie w MK2 i siedzą na ORI pompach... Ewidentnie masz z nią kłopot a nie z rozmiarem :grin:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Post autor: Behemoth1987 » pn mar 01, 2010 00:06

przeciez wiem ;) to pytam jaką inna można dać (mam 1.6) czy w 1.8 była inna (mocniejsza)?? albo z golfa 3



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 01, 2010 00:34

Behemoth1987, w MK3 były montowane te same pompy...mogą się różnić jedynie wyprofilowaniem króćca węża powrotnego...
Ja w swoim mam właśnie z MK3 i nie poczułem różnicy po zmianie,ale zastosowałem koło o mniejszej średnicy i jest odrobinę lepiej,ale czuć to zwłaszcza na wolnych obrotach :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Post autor: Behemoth1987 » pn mar 01, 2010 10:00

to co zrobic ? kupic inna pompe z mk II może bedzie w lepszezj kondycji



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn mar 01, 2010 18:53

Behemoth1987 pisze:to co zrobic ? kupic inna pompe z mk II może bedzie w lepszezj kondycji
Tak zapytam ... a jak z kondycją płynu u Ciebie w układzie. Ile ma lat ? miesięcy ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 01, 2010 18:57

Haki, producent nie przewiduje zmiany płynu,chyba że była wymieniana pompa lub magiel :bajer: ...
Hmmm...z drugiej jednak strony,nie przewidywał,że te auta będą tyle śmigać,więc dwojako można to interpretować... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Post autor: Behemoth1987 » wt mar 02, 2010 09:50

płyn mam ori z fabryki może jednak go wymienie możliwe że to jest wina wytartej rolki albo wirnika



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości