Strona 1 z 1

1Z słabnie

: sob lut 27, 2010 23:41
autor: ShoOt
Cześć. Kurde mam problem z ventką :crazy: 96rok 1Z. Pełna seria nie ma żadnych wirusów (na razie :D ) Gdy mam zimny silnik i dałem mu trochę na starcie ale tak wiecie nie ze max to pracuje bardzo dziwnie, jak by na 2 cylindry i muszę mu dać wtedy max gaz bo zgaśnie wtedy strasznie dymi . po 30 sek takiej męki s powrotem jest dobrze. Miałem to kilka razy dziennie gdy była zima i wiadomo zaspy itp. W czasie jazdy gdy wymieszam i się tak zrobi muszę dusić sprzęgło i dawać gaz bo nie jest możliwa jazda. Na 2 biegu też się do dzieje. Latem rzadziej ale też. Szukałem na forum coś podobnego ale nic nie ma. Na komputerze nie ma żadnych błędów.

Help :jezor:

Mały EdIt: Dzieję się tak już od wakacji. Na moje oko coś jak by go dosłownie komputer rozłączał. Ale poproszę radę fachowców :)

: ndz lut 28, 2010 00:34
autor: bongo
ShoOt pisze:Na komputerze nie ma żadnych błędów.
Poszukaj na forum o logach dynamicznych,to że nie pokazuje błeu o niczym nie świadczy.

: ndz lut 28, 2010 00:49
autor: fleshu
Grupa 013 > korekcje.
Ciśnienie otwarcia wtrysków i stopień rozpylania do sprawdzenia na całkowicie zimnym silniku.
Końcówki wtrysków są bardzo częstą przyczyną takiego zachowania.

: sob mar 13, 2010 16:16
autor: ShoOt
Koledzy borykam się z jednym problemem a nie chce zakładać nowego tematu więc pisze na tym :
Dysponuję programem VAG COM, posiadam również odpowiedni kabelek i laptopa. I chciałbym spr to o czym mówi kolega fleshu, ale gdy odpalę auto i podłączę kabel i klikam na test połączenia czy cos w tym stylu to wyskakuje że złe połączenie i nic nie mogę zrobić a wy jaki znacie dobre programy jak by się dało to po polsku :)

: sob mar 13, 2010 18:52
autor: Lukass_etl
ShoOt, tez mam coś takiego tylko ze u mnie takie coś pojawiło się po wirusie ale wiem co mu jest zalewa go paliwem i wtedy tez tak dziwnie pracuje sprawdź dawkę paliwa jak masz mniej jak 3.2mg/r to często tak się robi ja mam u siebie 2.2mg/r

: sob mar 13, 2010 19:01
autor: ShoOt
Lukass_etl, Jeśli się nie mylę (jbc to mnie popraw :) ) to seryjne wtryski to 216 tak ?
A jak by wstawić 230 :) + wirus to pare KM i Nm by doszło ;) Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?

: sob mar 13, 2010 19:06
autor: Yuri
ShoOt pisze:to seryjne wtryski to 216 tak ?
Seryjne są chyba mniejsze.
ShoOt pisze:Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?
Jak już kupować to nówki. Chyba, że znajdziesz gdzieś używki i będziesz pewny, że ktoś Cię w konia nie zrobi.Ale i tak nie ma gwarancji, że się zaraz nie wysypią. Pogadaj z użytkownikiem Cowboy. On jest w tym temacie dobrze obeznany.

: sob mar 13, 2010 21:14
autor: Lukass_etl
ShoOt pisze:Lukass_etl, Jeśli się nie mylę (jbc to mnie popraw :) ) to seryjne wtryski to 216 tak ?
A jak by wstawić 230 :) + wirus to pare KM i Nm by doszło ;) Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?
mylisz się seryjnie są 185

: ndz mar 14, 2010 00:50
autor: ShoOt
Lukass_etl pisze:mylisz się seryjnie są 185
Dzięki :)
A mogę w tym przypadku kupić nowe 4 końcówki 216 ?? (jakie koszty tak +/- ) :)

: wt mar 16, 2010 23:21
autor: Lukass_etl
ShoOt, poszukaj na forum ale cos koło 1200 trzeba dać za kpl wtryski