1Z słabnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ShoOt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt gru 01, 2009 18:00
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

1Z słabnie

Post autor: ShoOt » sob lut 27, 2010 23:41

Cześć. Kurde mam problem z ventką :crazy: 96rok 1Z. Pełna seria nie ma żadnych wirusów (na razie :D ) Gdy mam zimny silnik i dałem mu trochę na starcie ale tak wiecie nie ze max to pracuje bardzo dziwnie, jak by na 2 cylindry i muszę mu dać wtedy max gaz bo zgaśnie wtedy strasznie dymi . po 30 sek takiej męki s powrotem jest dobrze. Miałem to kilka razy dziennie gdy była zima i wiadomo zaspy itp. W czasie jazdy gdy wymieszam i się tak zrobi muszę dusić sprzęgło i dawać gaz bo nie jest możliwa jazda. Na 2 biegu też się do dzieje. Latem rzadziej ale też. Szukałem na forum coś podobnego ale nic nie ma. Na komputerze nie ma żadnych błędów.

Help :jezor:

Mały EdIt: Dzieję się tak już od wakacji. Na moje oko coś jak by go dosłownie komputer rozłączał. Ale poproszę radę fachowców :)
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 23:46 przez ShoOt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lut 28, 2010 00:34

ShoOt pisze:Na komputerze nie ma żadnych błędów.
Poszukaj na forum o logach dynamicznych,to że nie pokazuje błeu o niczym nie świadczy.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 00:49

Grupa 013 > korekcje.
Ciśnienie otwarcia wtrysków i stopień rozpylania do sprawdzenia na całkowicie zimnym silniku.
Końcówki wtrysków są bardzo częstą przyczyną takiego zachowania.



Awatar użytkownika
ShoOt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt gru 01, 2009 18:00
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: ShoOt » sob mar 13, 2010 16:16

Koledzy borykam się z jednym problemem a nie chce zakładać nowego tematu więc pisze na tym :
Dysponuję programem VAG COM, posiadam również odpowiedni kabelek i laptopa. I chciałbym spr to o czym mówi kolega fleshu, ale gdy odpalę auto i podłączę kabel i klikam na test połączenia czy cos w tym stylu to wyskakuje że złe połączenie i nic nie mogę zrobić a wy jaki znacie dobre programy jak by się dało to po polsku :)


vento 1Z ---> bora AJM ---> bora ASZ ---> leon ARL+ :P

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » sob mar 13, 2010 18:52

ShoOt, tez mam coś takiego tylko ze u mnie takie coś pojawiło się po wirusie ale wiem co mu jest zalewa go paliwem i wtedy tez tak dziwnie pracuje sprawdź dawkę paliwa jak masz mniej jak 3.2mg/r to często tak się robi ja mam u siebie 2.2mg/r
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 18:54 przez Lukass_etl, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
ShoOt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt gru 01, 2009 18:00
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: ShoOt » sob mar 13, 2010 19:01

Lukass_etl, Jeśli się nie mylę (jbc to mnie popraw :) ) to seryjne wtryski to 216 tak ?
A jak by wstawić 230 :) + wirus to pare KM i Nm by doszło ;) Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?


vento 1Z ---> bora AJM ---> bora ASZ ---> leon ARL+ :P

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob mar 13, 2010 19:06

ShoOt pisze:to seryjne wtryski to 216 tak ?
Seryjne są chyba mniejsze.
ShoOt pisze:Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?
Jak już kupować to nówki. Chyba, że znajdziesz gdzieś używki i będziesz pewny, że ktoś Cię w konia nie zrobi.Ale i tak nie ma gwarancji, że się zaraz nie wysypią. Pogadaj z użytkownikiem Cowboy. On jest w tym temacie dobrze obeznany.



Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » sob mar 13, 2010 21:14

ShoOt pisze:Lukass_etl, Jeśli się nie mylę (jbc to mnie popraw :) ) to seryjne wtryski to 216 tak ?
A jak by wstawić 230 :) + wirus to pare KM i Nm by doszło ;) Ale mogę kupić używane wtryski czy lepiej było by nowe ?
mylisz się seryjnie są 185
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 21:15 przez Lukass_etl, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
ShoOt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt gru 01, 2009 18:00
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: ShoOt » ndz mar 14, 2010 00:50

Lukass_etl pisze:mylisz się seryjnie są 185
Dzięki :)
A mogę w tym przypadku kupić nowe 4 końcówki 216 ?? (jakie koszty tak +/- ) :)


vento 1Z ---> bora AJM ---> bora ASZ ---> leon ARL+ :P

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » wt mar 16, 2010 23:21

ShoOt, poszukaj na forum ale cos koło 1200 trzeba dać za kpl wtryski


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości