golf I cabrio 1.8(2H)72kw 1991 nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarek@vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 26, 2010 08:39
Lokalizacja: lubin

golf I cabrio 1.8(2H)72kw 1991 nie odpala

Post autor: jarek@vw » pt lut 26, 2010 20:37

Witam.
Mam taki problem…
Mój golf stał nie odpalany przez prawie 2 miesiące na mrozach. przykryty plandeka. nie miałem czasu do niego podejść nawet. Tydzień temu chciałem go odpalić, bateria Oki ale nie dostaje paliwa za lekko kreci. robiłem rożne kombinacje nalewałem paliwa do cylindrów do przepustnicy odpala wypali paliwo i gaśnie. wprowadziłem go do cieplnego garażu (20c) po 3 godzinach odpalił od strzała ale później w trakcie jazdy po 3 godzinach nawet nie ostygł nie chciał odpalić. ale za 5 razem załapał. na drugi dzień to samo jak wcześniej nie zapali. znowu do garażu ale teraz jak przekręcałem na zapłon odpalił za 20 razem, jak juz zgasł i nie odpalił…
Pompa niby daje ale może za słabe ciśnienie? jak to sprawdzić proszę o pomoc 
Dodam jeszcze ze mam go 10 miesięcy i już 4 razy go zapowietrzyłem i ten ostatni przed mrozami.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 26, 2010 20:50

Zapowietrzyłeś małą ilością paliwa w zbiorniku ?? bo tak to rozumiem.
Sprawdź czy filtry są ok .. i sama pompka - która mogła pociągnąć dużo syfu z dna zbiornika.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pt lut 26, 2010 20:51

A filter paliwa może on jest zasyfiony



jarek@vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 26, 2010 08:39
Lokalizacja: lubin

Post autor: jarek@vw » pt lut 26, 2010 20:58

od malej ilosci paliwa kilka razy tak dałem ciała.co do pompy to zdejmowałem wezyk ktory podaje paliwo juz do silnika przekrecałem zapłon i paliwo szło ale nie wiem czy to jest wystarczajace cinienie a nie znam sie na tym ani troche a filtr ma cos do tego jesli pompa podaje ? naprawde jestem ciemniak na temat silników



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 26, 2010 21:13

jarek@vw pisze:od malej ilosci paliwa kilka razy tak dałem ciała.co do pompy to zdejmowałem wezyk ktory podaje paliwo juz do silnika przekrecałem zapłon i paliwo szło ale nie wiem czy to jest wystarczajace cinienie a nie znam sie na tym ani troche a filtr ma cos do tego jesli pompa podaje ? naprawde jestem ciemniak na temat silników
Jak filtr zasyfiony to nie idzie paliwo w takiej ilości jak powinno ... proste... Wymień bo koszt niewielki ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jarek@vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 26, 2010 08:39
Lokalizacja: lubin

Post autor: jarek@vw » pt lut 26, 2010 21:34

dzieki za podpowiedz jutro postaram sie wymienic i zobaczymy jaki bedzie efekt

[ Dodano: 14 Lip 2010 19:33 ]
witam
sorki ze dopiero teraz odp ale zapomniałem loginu.
przyczyną był chinski alarm ktory odcinał paliwo, pompka chodził i miała cisnienie ale paliwo nie trafiało do cylindrów.rozbierałem wszystko co zwiazane jest z paliwem do czyszczenia i ewentualnej wymiany i nic nie pomogło.dowiedzialem sie ze alarmy czesto blokuja.
ponoć na 20aut z takim alarmem 19 blokuje alarm.drugim problemem było znalezienie puszki ponieważ była bardzo dobrze ukryta.nie polecam takiego alarmu szkoda nerwów czasu i pieniędzy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości