Od jakiegoś czasu (kilka dobrych miesięcy) zauważyłem, że przy odpaleniu auta rano (na zimnym silniku), auto odpala bardzo dobrze, a następnie po około 5-10s zaczyna falować na obrotach, tak na 5s. Po tym czasie obroty wracają do normalnych i jest wszystko ok.
Jak było zimniej (czytaj -20) to był problem z odpalaniem auta, być może jest to jakoś powiązane.
Czym to może być spowodowane?
Dodam, że przepustnica była czyszczona chyba w grudniu, adaptacja też była robiona. Obroty przy normalnej jeździe nie falują, auto przy wciśnięciu sprzęgła nie gaśnie. Wygląda tak jak by jakieś "ssanie" dziwnie chodziło. Świece, przewody palec i kopułka zmieniane na początku 2009 roku z tego co pamiętam.
Falujące obroty po odpaleniu zimnego auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Falujące obroty po odpaleniu zimnego auta
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
który to i gdzie?gracek1906 pisze:Duży wpływ ma czujnik temp.

swoją drogą jeśli auto tylko przy pierwszym odpaleniu tak się zachowuje, czyli na zimnym silniku a potem jeśli nie stoi wiele godzin to jest ok, to chyba czujnik działa ok?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości