Strona 1 z 1
Gaźnik 2e2
: pt lut 26, 2010 04:20
autor: serafin74
Witam wszystkich.Poszukuje dokumentacji i instrukcji o regulacji i ustawieniu gaznika 2e2.Mam z nim problemy jak zapewne wiekszosc z was.Problemy dotycza duzego spalania i falujacych obrotów.
Jesli ktos ma jakies instrukcje,zdjecia i rady jak sprawdzic dana czesc dotyczace regulacji to bardzo prosze o przesłanie na maila
serafin4@op.pl bede bardzo wdzieczny.Chciałbym spróbowac sobie jakos wyregulowac gaźnik.Pozdrawiam
: pt lut 26, 2010 09:20
autor: Haki
: pt lut 26, 2010 09:54
autor: Lipek81
www.ruddies-berlin.de - strona firmy naprawiającej gaźniki - tam też jest dużo informacji.
: pt lut 26, 2010 15:45
autor: serafin74
Dzieki koledzy za informacje.Mam nadzieje ze jakos sobie poradze z tym gaznikiem i jakos go wyreguluje
: pt lut 26, 2010 17:15
autor: artur1902
to też powinno Ci się przydać: "Gaźniki Sprawdzanie i regulacja". Są tutaj opisane gaźniki w zachodnich autach również Pierburgi z serii 2E
tutaj link do pliku pdf:
http://hotfile.com/dl/29799739/877f5e8/ ... f.pdf.html
2e2
: pt lut 26, 2010 18:18
autor: szczepan69
wysłałem ci pare rzeczy na temat gażnika 2E2
: pt lut 26, 2010 21:30
autor: serafin74
Jeszcze raz dzieki koledzy.A powiedzcie mi jak tu sie daje jakies punkty to jak narazie tyle sie zrewanzuje.Jak wszystkie materiały sobie wydrukuje i przestudiuje to zaczne grzebac przy gazniku
: pt lut 26, 2010 21:35
autor: stopczyk26
Pod kazdym postem masz cos takisego jak pomogl wystarczy kliknac
: pt lut 26, 2010 23:27
autor: sasquatch
pozwolisz ze podepne sie pod temat
mam w tym gazniku z prawej strony patrzac od przodu zawor termiczny
jest on umieszczony tu gdzie na rysunku w czerwonej petli
, w instrukcji
pisze tylko ze przez ten wezyk co go kawalek wystaje nie powinny sie dostac zadne zanieczyszczenia i ze nie wolno go zostawiac otwartego, moze mi ktos wyjasnic po co on w takim razie jest i czy mam go zaslepic?
z gory dzieki
[ Dodano: 27 Lut 2010 11:38 ]
Juz znalazlem ocb z tym zaworem termicznym. Wezyk z nr 3 nie moze byc zaslepiony i ma umozliwiac przeplyw powietrza przy temp ponizej 18 stopni jak zawor termiczny jest otwarty (chodzi cos o nie gwaltowne otwieranie przepustnicy II przelotu przy zimnym silniku)