Strona 1 z 1

Brak prądu we wtyczce od tempomatu za bezpiecznikami

: czw lut 25, 2010 22:15
autor: kawasaki79
Witam :) Problem polega na tym że w mojej wtyczce od tempomatu która znajduję się za skrzynką bezpieczników nie ma prądu tempomat aktywowałem i dalej nie ma prądu dlaczego? dzięki pozdro :)

: czw lut 25, 2010 23:10
autor: Haki
Bezpieczniki uzupełnione :chytry:

: czw lut 25, 2010 23:28
autor: brynol
kawasaki79,
a wykrywa Ci poprawnie nacisniecia pedałów?

: czw lut 25, 2010 23:42
autor: mariusz75
Mogę poratować czymś takim. :hmm: Niestety wszystkie moje schematy to wydruki papierowe i tylko fota, ale widać wszystko. :grin:

Plus do tempomatu jest z bezpiecznika S 14, i wychodzi z wtyczki D pin 11 z tyłu puszki bezpieczników.

Obrazek Obrazek

E 45 to przełącznik tempomatu, a zaznaczony na fotce kawałek instalacji występuje tylko w wersji z automatyczna skrzynia biegów.





Obrazek Obrazek

Tak dla jasności to te dwie czreropinowe wtyczki na jednym i drugim zdjęciu są od tempomatu i w tej przy bezpiecznikach nie ma prądu?? ( biała wtyczka jest tam przypadkowo)

Obrazek Obrazek

: czw lut 25, 2010 23:44
autor: kawasaki79
Mam 1.9tdi afn automat na wszystko na vagu reaguje ale tylko jak podłącze prąd od radia pod tempomat. Podczas jazdy tempomat nie działa piny 34,35,66 i 43 mam przy ecu jutro sprawdzę czy pokazuje mi prędkość w 6/1 ale zastanawia mnie czemu tam prądu nie mam? dzięki do klik klik :)

[ Dodano: 25 Lut 2010 22:50 ]
Tak przy tej przy bezpiecznikach co pokazałeś :)

: czw lut 25, 2010 23:52
autor: mariusz75
A co z czujnikami położenia pedału hamulca. Może któryś jest walnięty i dlatego tempomat nie startuje w czasie jazdy.

: czw lut 25, 2010 23:54
autor: kawasaki79
No ale na vagu hamulec reaguje więc chyba dobry jest błędów też nie ma

: czw lut 25, 2010 23:56
autor: mariusz75
A skoro masz automata to może padł ten dodatkowy bezpiecznik 5 A co jest na schemacie.
Nigdy nie dokładałem tempomatu do AUTOMATA ale cz masz ten kawałek instalacji co zaznaczyłem na niebiesko ??

No i sprawa jest jeszcze tego typu że ty powinieneś mieć ten kawałek zaznaczony na niebiesko, a nie będziesz miał tych elementów zaznaczonych na czerwono (to opcja dla manuala)

Twój PLUS do wtyczki tempomatu wychodzi z sterownika utomatycznej skrzyni biegów (komputera skrzyni) PIN 61 w 68 pinowej wtyczce, idzie przez 5 A bezpiecznik nad skrzynką bezpieczników i do twojej wtyczki.

Prześledż jego drogę.

No i nasuwa mi się jeszcze jedna myśl, czy w automacie skoro prąd do manetki idzie z sterownika skrzyni nie trzeba również aktywować czegoś w sterowniku skrzyni ???????????

: czw lut 25, 2010 23:59
autor: kawasaki79
A gdzie powinien znajdować się ten kawałek przy bezpiecznikach?

: pt lut 26, 2010 00:10
autor: mariusz75
kawasaki79 pisze:A gdzie powinien znajdować się ten kawałek przy bezpiecznikach?
Kawałek czego ??? post wyżej opisałem drogę tego przewodu.

: pt lut 26, 2010 00:14
autor: kawasaki79
Właśnie dziś widziałem coś dziwnego nad moją szkrzynką bezpieczników ale się nie przyglądałem jutro zerknę dokładnie i klikne dzięki do jutra :)

[ Dodano: 25 Lut 2010 23:17 ]
To ja za szybko pisze zamiast przyjrzeć się co odkleiłeś to ... można to usunąć bo się pospieszyłem sorka :) pozdro

[ Dodano: 02 Mar 2010 20:27 ]
Już zrobione problemem był kabel z manetki do wtyczki tempomatu w skrzynce prąd dałem z radia a prądu we wtyczce jeszcze poszukam pozdro. dzięki :)