Pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Pompa paliwa

Post autor: drunkmaster » czw lut 25, 2010 20:49

Witam!
Mam problem, otóż jest wyciek oleju, prawdopodobnie spod pompy paliwa, silnik MH, pompa mechaniczna na głowicy, wymieniłem o ring i zakleiłem dodatkowo czerwonym silikonem, ale to nic nie dało, cieknie nadal i to obficie, w ostatnim gnieździe świecy non stop stoi olej, dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod deklem i nadal to samo.
Moje pytanie jest takie: na pompie pod spodem jest dziurka 1mmx1mm nie wiem czy ona jest tam oryginalnie? czy nie powinno jej tam być? Bo już nie mam gdzie szukac tegho wycieku, a leje się dość sporo. Może jakieś inne sugestie? wymieniłem uszczelki: wału, dekla, miski i nadal auto zostawia olej na chodniku. Moze to uszczelniacz wałka rozrządu? Sam nie wiem, jak tego nie znajdę to zacznę jeździć na rowerze :grrr:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 25, 2010 21:00

No ale ty na auto patrzysz nie my. Wyczyść i patrz potem skąd leci. WQ uszczelnieniu samej pompy to chyba niema problemu, a jak strzeliła jej membrana - sprawdź czy niema benzyny w oleju, znaczy czy go nie przybyło


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lut 25, 2010 21:20

nieszczelna membrana olejowa
są 2 jedna olejowa -izolator- paliwowa
a dziurka jest fabryczna



Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: drunkmaster » pt lut 26, 2010 00:48

dziejo pisze:nieszczelna membrana olejowa
są 2 jedna olejowa -izolator- paliwowa
a dziurka jest fabryczna
Kolego dzięki za radę, to będzie [/b]TO, przeglądając forum wartburga natknąłem się na wiele tego typu tematów i ludzie mają ten sam problem, ta dziurka jest do odpowietrzania jak wyczytałem a ja odnotowałem jeszcze leki przyrost oleju więc kto wie czy paliwo się tam nie dostało.
Wielkie dzięki na naprowadzenie na trop, szkoda tylko że nie da się dokupić samej membrany tylko całą pompę :|



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości