Strona 1 z 2

Odcina zaplon przy 6.5 tys obr.

: czw lut 25, 2010 18:24
autor: pucek007
Witam czy można ściągnąć ta blokadę aby nie odcinało w v5 zapłonu. denerwuje strasznie jak się wyprzedza a tu nagle 6.5 obr i dusi silnik a do 7.5 tys jest obrotomierz. chyba ze to jakieś zabezpieczenie . proszę o podpowiedz bo nie mogę znaleźć tego nigdzie

: czw lut 25, 2010 18:33
autor: Byku21
Witam czy można ściągnąć ta blokadę aby nie odcinało w v5 zapłonu. denerwuje strasznie jak się wyprzedza a tu nagle 6.5 obr i dusi silnik a do 7.5 tys jest obrotomierz. chyba ze to jakieś zabezpieczenie . proszę o podpowiedz bo nie mogę znaleźć tego nigdzie
jedyne z tego ograniczenie jest takie,że dłużej silnik pożyje niżeli go będziesz kręcił do 7500RPM

: czw lut 25, 2010 18:34
autor: maryjan
pucek007, idzie to ściągnąc tylko po co? To jest zabezpieczenie właśnie przed przekreceniem silnika...

: czw lut 25, 2010 18:35
autor: Byku21
a poza tym moment masz już przy 3600RPM,więc chyba wystarczy...

: czw lut 25, 2010 18:36
autor: pucek007
Skoro to i tak nic nie daje to dzięki dobrze wiedzieć nie będę tego ruszać pozdrawiam

: czw lut 25, 2010 18:37
autor: poolak2006
Podejrzewam że i tak lepiej będzie ciągnął na wyższym biegu jak ponad te 6,5 więc nie wiem po co Ci to... Szkoda katować brykę na takich obrotach...

: czw lut 25, 2010 18:37
autor: maryjan
pucek007 pisze:wyprzedzasz samochód a tu nagle zdławi silnik i tylko się denerwuje człowiek
naucz się zmieniać biegi a nie katuj silnika bo szkoda nawet postów na "doradztwo"

Jak nie umiesz w pełni wykorzystac nalezycie mocy to albo zmień autko albo autko zmieni Ciebie.

: czw lut 25, 2010 18:38
autor: poolak2006
pucek007 pisze:Ale to jest tak denerwujące wyprzedzasz samochód a tu nagle zdławi silnik i tylko się denerwuje człowiek
To wsadź kolejny bieg przecież to nie jest jakieś utrudnienie przy wyprzedzaniu

: czw lut 25, 2010 18:39
autor: pucek007
lekko się zagapisz i już mam 6.5 obr 2 ma praktycznie w chwile wiec czasem człowiek nie zdarzy .

: czw lut 25, 2010 18:42
autor: maryjan
pucek007, to wyobraź sobie, że jeżeli teraz nie umiesz kożystać należycie z obrotomierza to co stanie się po zdjęciu ogranicznika
pucek007 pisze:lekko się zagapisz
I tłoki na maske wylecą.

Cos mi się wydaje, że nie to miałeś na myśli pisząc temat.

Na moje wygląda to na następnego co nie wie jak ma pochwalić się katowaniem autka

[ Dodano: 25 Lut 2010 17:43 ]
Szkoda mi takich ludzi. Kupią autko i katują do usranej śmierci. A potem post typu dlaczego pali mi sie kontrolka oleju? Albo czemu po katowaniu silnik nie wchodzi na obroty?

: czw lut 25, 2010 18:44
autor: pucek007
oj skoro masz pisać głupoty ze chwale sie to po co piszesz opinie możesz sobie w domu wystawiać ja tu prosiłem o pomoc a nie o tym jak mam jeździć a jeśli zakatuje silnik to i tak moja sprawa nie prawda?

: czw lut 25, 2010 18:47
autor: maryjan
Kto pisze tutaj głupoty?

Bo na moje mądrości w Twoich wypowiedzich nie ma. Nikt przy zdrowych zmysłach i minimalnym pojęciu o motoryzacji nie katuje silnika dla zabawy.
pucek007 pisze:a jeśli zakatuje silnik to i tak moja sprawa nie prawda?
Święta prawda, tylko czy jest to mądre? piszesz o moich "głupotach" a spójż wperw na swoje.

: czw lut 25, 2010 18:48
autor: Byku21
a moment 205nm przy 3200
poza tym momentu ma 220Nm przy 3600RPM,bo to 150KM ,a nie 170KM jak sam napisałeś kolego...

: czw lut 25, 2010 18:49
autor: pucek007
Nikt nie prosi cie o opinie jak kto ma jeździć było pytanie na temat odcinania zapłonu a ty mi tu wyskakujesz z pretensjami ze nie umiem biegów zmieniać skończ bo nie mam ochoty czytać tego .