Golf III - Problem z biegami 2 i 4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trucha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:12
Lokalizacja: ale kto skąd?

Golf III - Problem z biegami 2 i 4

Post autor: trucha » czw lut 25, 2010 16:15

Witam.
Jakiś czas temu (dokładnie to w grudniu 2009r) zauważyłem, że biegi (drugi i czwarty) strasznie ciężko wchodzą. Ponieważ w dziedzinie samochodów jestem laikiem, tłumaczyłem to sobie dużymi mrozami - myślałem, że to dlatego.
Kilka dni temu postanowiłem pójść do znajomego mechanika, który uświadomił mi, że pękła mi część utrzymująca silnik(?) - jest to część mocowana m.in do poduszki, znajduje się mniej więcej w połowie, tam, gdzie wychodzi drążek od skrzyni biegów. Poprzez pęknięcie dolnego elementu tej części silnik opiera się teraz o drążek(?) i dlatego dwa biegi wchodzą tak ciężko.
Niestety, zapomniałem zapytać znajomego jak dokładnie nazywa się ta część, która pękła.
Może ktoś z was, drodzy użytkownicy mógłby mi pomóc i podać nazwę owej części oraz ewentualnie jej cenę.
Szukałem w książce serwisowej (VW Golf i Vento - Sam naprawiam), ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. Przy okazji, gdyby ktoś wiedział, o jaką część mi chodzi, może podać stronę, gdzie znajdę ją w w/w książce serwisowej.

Pozdrawiam serdecznie i z góry ogromne dzięki za wszelakie odpowiedzi ;-)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 25, 2010 16:20

trucha, zapewne chodzi o łapę...tylko którą?Tą od strony skrzyni,czy tą za silnikiem?
Albo inaczej-bliżej którego koła jest ta łapa?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29