Strona 1 z 2

Zgasł podczas jazdy...Mk3...

: pn gru 19, 2005 00:52
autor: piotrw
Witajcie...

Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr

: pn gru 19, 2005 17:45
autor: golfir
auto z gazem czy bez?

: pn gru 19, 2005 17:47
autor: piotrw
bez...bez....LPG mówimy nie... :)

: sob gru 24, 2005 01:34
autor: Irass
Może złe paliwo zalałeś. Miałem tak samo. Wlej 98 i do tego dodatek ziwkeszający oktany. Powinno pomóc :bigok:

: sob gru 24, 2005 17:28
autor: vaclavo
Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??

Re: Zgasł podczas jazdy...Mk3...

: sob gru 24, 2005 18:42
autor: Razal
piotrw pisze:Witajcie...

Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr
masz IMMOBILIZER ??

może to on właśnie powoduje odcinanie zapłonu w czasie jazdy ??

Ja miłem osobiście do czynienia z takim przypadkiem jak ty w Skodzie Octavii 1,9TDI - okazało się że IMMO odłącza zapłon (najgorsze że w czasie jazdy) - coś chyba było luźne - ws serwisie sobie z tym szybko poradzili :)

pozdroooo..

: pn gru 26, 2005 20:18
autor: bulin
vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.

: pn gru 26, 2005 22:12
autor: GRIsha
To ja jeszcze uzupełnię listę możliwych problemów o zużyty palec i kopułkę. U mnie tak zgasł ze dwa razy, po wymianie jak ręką odjął. Koszt niewielki, łatwa wymiana a co najważniejsze - łatwo sprawdzić. Od tego bym więc zaczął. Potem tak jak isali koledzy.

pozdro :pub:

: pn gru 26, 2005 22:45
autor: Kiler
Kiepskie paliwo, nieszczelności na przewodach paliwowych, kostka stacyjki...


Pozdr :pub: .

: wt gru 27, 2005 01:37
autor: ksorzel
bulin pisze:
vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.
bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zl

: wt gru 27, 2005 10:34
autor: bulin
ksorzel pisze:
bulin pisze:
vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.
bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zl
A czy jakoś można sprawdzić tę cewkę? kupiłem już przewody (ale jak pisałem w tym wątku mam rpoblem z dentyfikacja silnika. Zresztą otworzę osobny wątek ze zdjęciami to poproszę użytkowników forum o pomoc)

Ksorzel jeszcze raz dzięki za naprowadzenie.

: wt gru 27, 2005 19:00
autor: Pragos
niestety wady cewki nie wykrywa vag. najlepiej przełożyć inną od kumpla i sprawdzic ale niestety nie wszyscy mają takia mozliwosc. jezeli to cewka to problem bedzie stopniowo coraz czesciej sie powtarzał. ale nie wiem czy u ciebie to cewka, bo jak zgasnie to cewka daje iskre dopiero po jakimsczasie, a nie po chwili, przynajmniej ja tak miałem. podobny problem moze pojawic sie takze przez wade w układzie paliwowym- pompa paliwa szwankuje lub zatkany filtr paliwa, ewentualnie ssak na pompie. jak zgasnie i nie bedzie chciał zdejmij przewód ze swiecy i sprawdz wkładając inna swiece iskre i tak na kazdym przewodzie. jak nie ma to na 95% cewka z modułem. nowa koło 180-200 zł. ja za swoja miesiac temu dałem 190.
pozdrawiami powodzenia

:okej:

: wt gru 27, 2005 20:16
autor: pawlon159
przezywałem to samo z moim Golfim... i wyszło na to ze to pompa paliwa sie konczyła... kupilem nową i teraz smigam jak trza! :okej:

: wt gru 27, 2005 22:42
autor: bulin
U mnie zauważyliśmy dzisiaj u kumpla w warsztacie, że zbiera się woda w kopułce aparatu zapłonowego. Po wytarciu autko chodzi jak ta lala. Tylko skąd ta woda się tam bierze?