Strona 1 z 1

5,5tyś

: wt lut 23, 2010 22:19
autor: finek
Panowie mam taki problem. Miłem wcześniej śilnik AGG ale padł włożyłem terz 2E i robi mi odcięcie przy 5,5tyś obr

: wt lut 23, 2010 22:23
autor: rysiektr
rozumiem że przełożyłeś wszystko z 2E łącznie ze sterownikiem itd. Diagnoza VAGiem była??

: wt lut 23, 2010 22:29
autor: finek
Chodzi o to że kom został ten sam a nadodatek był podkręcony

: wt lut 23, 2010 22:32
autor: Przemo440
filtr paliwa był wymieniony?

: wt lut 23, 2010 22:34
autor: rysiektr
ale przecież AGG i 2E to zupełnie inne silniki i zupełnie inne sterowniki... AGG to Simos a 2E digifant...więc dziwię się, że to w ogóle ruszyło... ale niech się wypowiedzą inni

: wt lut 23, 2010 22:37
autor: finek
Niewiem czy filtr paliwa był, ale jeśli nie to jaki mam kupić. Masz racje kolego ale mechanicy tak mi to zrobili ze zamontowali czujnik połozenia wału w tym miejscu co był w AGG

: wt lut 23, 2010 22:46
autor: rysiektr
gdyby to był silnik przeszczepiony razem z wiązką kompem itd wszytko jak książka pisze to duże prawdopodobieństwo, że hall szwankuje albo źle ustawiony zapłon a u Ciebie to nie mam pojęcia co to może być...

: wt lut 23, 2010 22:50
autor: finek
Nio własnie tamten śilnik to ciągnoł do końca i był bardzo zrywny a ten jest zrywny ale do 5,5 tys dalej odciecie

: wt lut 23, 2010 23:11
autor: Paweł Marek
finek, niewiele wynika z twojego opisu, sam silnik przełożonu czy z osprzętem czy jak, przecież 2E ma zupełnie inny osprzęt jak AGG, kompletnie inny wtrysk niema mozliwości przełożenia silnika z osprzętem bez zmiany sterownika silnika. Więc napisz więcej albo się dowiedz bo sam chyba tego nie robiłeś

: śr lut 24, 2010 06:15
autor: finek
Wienc tak kolego jednak jest taka możliwość przełożenia śilnika. Wszystko zostało po AGG został tylko włożony sam goły Śilnik. Z początku były problemy z odpalaniem ale zamontowali mi te kułko co odczytuje z niego czujnik położenia wału i zapalił odrazu po ustawieniu tego. Wtrysk też został ten sam.