Climatronic powiedzcie czy ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
Climatronic powiedzcie czy ....
Mam golfa MK 4 1.6 SR z Climatonicem i chcę się dowiedzieć czy jeśli włącze klimatyzacje to obydwa wiatraki na chłodnicy muszą się krecic??? Klima niedziała i strasznie trzęsie samochodem w środku. Jak ją wyłacze to cisza spokój. CHodzi mi głównie o to czy te wiatraki muszą się krecić i czemu trzęsie.
-
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
Aha Aha dzieki ... głównie to chodziło mi o to czy muszą się załaczać te wiatraki bo gadałem z kumplem i ma fabie ale manual i jeden wiatrak i jemu się nie włacza wiec zaczeło mnie to zastanawiac ze ten problem moze pochodzi od tego. A co do tego że powyżej +5 to wiem, dlatego dziś właczyłem dopiero klime. ciekawe czemu niedziala ;/i czemu tak drzy
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Kanła 1 klima moduł 8:
Sprężarka i sprzęgło elektromagnetyczne
N25
kod: 0
Sprzęgło N25 nie jest wyłączone. W przeciwnym
razie sprawdzić wyłącznik termiczny
F163 układu klimatyzacji.
(liczba kodowa od 1 do 12 określa powód
wyłączenia)
Kod: 1
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez wyłącznik
F129 układu klimatyzacji przy zbyt
wysokim ciśnieniu w obiegu środka chłodniczego.
Kod: 2
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
uszkodzona jest dmuchawa V2 świeżego
powietrza lub komputer J126 sterujący
dmuchawą świeżego powietrza.
Kod 3
Sprzęgło N25 zostało wyłączane przez wyłącznik
ciśnieniowy F129 układu klimatyzacji
przy zbyt niskim ciśnieniu w obiegu
środka chłodniczego.
Kod:4
Nie jest wskazywany.
Kod: 5
Sprzęgło N25 wyłączone na 4 sekundy
(brak awarii).
Kod 5
Pojawia się tylko na 5 sekund.
Gdy silnik jest ciepły, sprawdzić sygnał
liczby obrotów
Kod: 6
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, tryb
pracy ECON (brak awarii).
Kod: 7
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
wentylator dmuchawy tłoczenia świeżego
powietrza został wyłączony przyciskiem
(brak awarii).
Kod: 8
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
temperatura otoczenia spadła poniżej 3oC
(zapobiega oblodzeniu, brak awarii).
W przeciwnym razie sprawdzić czujniki
temperatury G17 i G89.
Kod: 9
Nie jest wskazywany.
Kod: 10
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
napięcie w instalacji samochodu jest niższe
niż 9,5 V.
Kod 11
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez
wyłącznik lampki sygnalizacyjnej przegrzania
silnika (zestaw wskaźników) przez komputer
J255 sterujący elektronicznym układem
klimatyzacji.
Kod 12
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez
komputer J255 sterujący elektronicznym
układem klimatyzacji od komputera sterującego
automatyczną skrzynią biegów lub od
komputera sterującego silnikiem.
[ Dodano: 23 Lut 2010 16:33 ]
Kanał 6 pola
1 Na wyświetlaczu zespołu obsługi i wskazań
E87 zostanie wskazana obliczona wartość
w oC komputera J255 sterującego elektronicznym
układem klimatyzacji.
Obliczona zostanie wartość z pomiaru temperatury
czujnika G89 temperatury kanału
świeżego powietrza i czujnika G17 temperatury
zewnętrznej. Gdy samochód stoi wskazywana
wartość jest niższa niż wartość
wymagana dla czujników G17 i G89.
Gdy jest wskazywana aktualna wartość mierzona
czujnika G17 i G89 brak jest usterek.
Wartości wyrównują się po dłuższej jeździe.
Czujnik G17 lub G89 jest uszkodzony, gdy
wartość ta jest skrajnie nieprawidłowa.
2 Czujnik temperatury w kanale świeżego
powietrza G89,
(aktualna wartość mierzona w oC).
3 Czujnik temperatury zewnętrznej G17,
(aktualna wartość mierzona w oC).
4 Czujnik promieniowania słonecznego G107,
(aktualna wartość mierzona w %, od 0 do
120).
Sprężarka i sprzęgło elektromagnetyczne
N25
kod: 0
Sprzęgło N25 nie jest wyłączone. W przeciwnym
razie sprawdzić wyłącznik termiczny
F163 układu klimatyzacji.
(liczba kodowa od 1 do 12 określa powód
wyłączenia)
Kod: 1
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez wyłącznik
F129 układu klimatyzacji przy zbyt
wysokim ciśnieniu w obiegu środka chłodniczego.
Kod: 2
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
uszkodzona jest dmuchawa V2 świeżego
powietrza lub komputer J126 sterujący
dmuchawą świeżego powietrza.
Kod 3
Sprzęgło N25 zostało wyłączane przez wyłącznik
ciśnieniowy F129 układu klimatyzacji
przy zbyt niskim ciśnieniu w obiegu
środka chłodniczego.
Kod:4
Nie jest wskazywany.
Kod: 5
Sprzęgło N25 wyłączone na 4 sekundy
(brak awarii).
Kod 5
Pojawia się tylko na 5 sekund.
Gdy silnik jest ciepły, sprawdzić sygnał
liczby obrotów
Kod: 6
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, tryb
pracy ECON (brak awarii).
Kod: 7
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
wentylator dmuchawy tłoczenia świeżego
powietrza został wyłączony przyciskiem
(brak awarii).
Kod: 8
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
temperatura otoczenia spadła poniżej 3oC
(zapobiega oblodzeniu, brak awarii).
W przeciwnym razie sprawdzić czujniki
temperatury G17 i G89.
Kod: 9
Nie jest wskazywany.
Kod: 10
Sprzęgło N25 zostało wyłączone, ponieważ
napięcie w instalacji samochodu jest niższe
niż 9,5 V.
Kod 11
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez
wyłącznik lampki sygnalizacyjnej przegrzania
silnika (zestaw wskaźników) przez komputer
J255 sterujący elektronicznym układem
klimatyzacji.
Kod 12
Sprzęgło N25 zostało wyłączone przez
komputer J255 sterujący elektronicznym
układem klimatyzacji od komputera sterującego
automatyczną skrzynią biegów lub od
komputera sterującego silnikiem.
[ Dodano: 23 Lut 2010 16:33 ]
Kanał 6 pola
1 Na wyświetlaczu zespołu obsługi i wskazań
E87 zostanie wskazana obliczona wartość
w oC komputera J255 sterującego elektronicznym
układem klimatyzacji.
Obliczona zostanie wartość z pomiaru temperatury
czujnika G89 temperatury kanału
świeżego powietrza i czujnika G17 temperatury
zewnętrznej. Gdy samochód stoi wskazywana
wartość jest niższa niż wartość
wymagana dla czujników G17 i G89.
Gdy jest wskazywana aktualna wartość mierzona
czujnika G17 i G89 brak jest usterek.
Wartości wyrównują się po dłuższej jeździe.
Czujnik G17 lub G89 jest uszkodzony, gdy
wartość ta jest skrajnie nieprawidłowa.
2 Czujnik temperatury w kanale świeżego
powietrza G89,
(aktualna wartość mierzona w oC).
3 Czujnik temperatury zewnętrznej G17,
(aktualna wartość mierzona w oC).
4 Czujnik promieniowania słonecznego G107,
(aktualna wartość mierzona w %, od 0 do
120).
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
drżenie może być spowodowane zużyciem łożysk wiatraków. mają luz i powodują wibracje.
druga sprawa, nie ułamał ci się kawałek któregoś wiatraka?? u mnie jedna łopatka pękła i biło strasznie.
druga sprawa, nie ułamał ci się kawałek któregoś wiatraka?? u mnie jedna łopatka pękła i biło strasznie.
[img]http://images33.fotosik.pl/227/6563aeda0fee4530.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]
MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]
MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości