Wymiana łozyska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Wymiana łozyska

Post autor: sklejku » wt lut 23, 2010 13:35

Witam, czeka mnie prawdopodobnie wymiana łozyska w przednim kole (od kierowcy) czy to duzo roboty i wielki wydatek ^^? pod domem na kanale da sie cos wymodzic czy nie bardzo ;) tzn wyciagniecie i nabicie lozyska to wiadomka ze na prasce ale chodzi mi o wyzucie z auta chociaz elemetow go podtrzymujacych Pozdr dzieki za odp



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » wt lut 23, 2010 13:49

moim zdaniem jak masz kanal, klucze i troche pojecia mechanicznego to wymontujesz zwrotnice. A jesli masz dodatkowo srednio-duze imadło(chodzi o scianki imadła zeby mialy z 5 mm) to i zamontujesz nowe lozysko w zwrotnicy.Gdy nie chcesz sie bawic z wybijaniem(jest troche roboty ponoc)badz masz obawy o uszkodzenie nowego przy wciskaniu, to na prase. Cena za demontaz starego i montaz nowego 30-40zl sztuka. jesli zostawisz auto to 100-130zł od kola.



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » wt lut 23, 2010 14:06

O to spoko odstawic lepiej do mechanika bedzie dzieki za podpowiedz :) pozdr

[ Dodano: 23 Lut 2010 13:24 ]
A jeszcze jedno... czy bede musiał ustawiac zbierznosc pozniej czy nie??


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » wt lut 23, 2010 17:06

Przy wymianie lozyska nie ustawia się zbieżności.
Przy wymienie np. drazkow kierowniczych to tak.



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » wt lut 23, 2010 17:24

Magnus pisze:Przy wymianie lozyska nie ustawia się zbieżności.
A to nie do końca prawda, bo zależy w których miejscach ktoś rozłączy zwrotnicę od końcówki drążka i od sworznia wahacza (drążek można wykręcić z końcówki, a sworzeń odłączyć od wahacza - trzy śruby, zamiast jednej od zwrotnicy, a wtedy zbieżność wskazana)



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » wt lut 23, 2010 17:44

zgadza sie Radion, .
Niektorzy sa tacy magicy ze wykręcają koncowke drazka (wczesniej znacząc polozenie).Tlumacza sie tym ze koncowka drazka ciezko sie wybija i nie maja przyrzadu.
Oczywiscie pozniej nie ustwiają zbieznosci.

[ Dodano: 23 Lut 2010 16:47 ]
zalezy jak kto podejdzie do naprawy,bo tu moze byc wiele kombinacji, ale mysle ze kazdy mechanik o tym wie ;)
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 17:48 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości