Strona 1 z 2

Mk3 GTI 8v nie ma mocy przy wysokich obrotach.

: wt lut 23, 2010 12:31
autor: kukidress
Witam mam problem z moim gti od dołu jeszcze jakoś się zbiera natomiast na wysokich obrotach bardzo słabo ciągnie. Max prędkość jaką z niego wycisnełem to 160 km/h :-s .
Proszę o pomoc bo jeszcze nie dane mi było skosztować 115 koni ;/

: wt lut 23, 2010 12:44
autor: Byku21
a filtry powymieniane????

: wt lut 23, 2010 13:36
autor: Paweł Marek
kukidress, sprecyzuj temat i napisz typ silnika, jakbyś czasm miał LPG to tez napisz o tym jaka generacja instalacji

: wt lut 23, 2010 18:14
autor: woncek
sprawdz przepustnice (wystarczy poluzowac spinke na dolocie i zsunac ja z przepustnicy-od razu bedziesz widzial w jakim jest stanie). U mnie po zakupie auta byla czarna w srodku i dzialo sie wszystko z silnikiem. Po umyciu dokladnie silniczek zaczal dzialac jak nowy!
Po tej czynnosci warto podpiac auto do VAG'a i zresetowac kompa do ustawien fabrycznych.

: śr lut 24, 2010 13:29
autor: kukidress
Silnik 2E i ma gaz pierwszej generacji. A jesli chodzi o przepustnice to co jakis czas zbiera mi sie w niej troche takiej białej mazi która powstaje po zmieszaniu oleju z woda. Zreszta to osbny problem bo ciagle mi sie zbiera to w wezu który idzie od bloku do dolotu. Zauwarzylem to na początku zimy i pomyslalem ze uszczelka pod głowicą wiec wymienilem, zrobilem planowanie wymienilem uszczelniacze zaworów nowe śruby takze tip top. Ale problem jest dalej, ciagle jest maź i moc nie zwiekszyla sie ;/

: śr lut 24, 2010 13:37
autor: Paweł Marek
maź będzie jesli na krótkkich dystansach jeździłeś i uszczelkę zmieniłes niepotrzebnie - oby tylko ta naprawa dobrze była zrobina.
Co do słabej mocy zmierz średnicę wewnętrzną miksera i podaj, oraz sprawdź czy klapka pod filtrem powietrza nie jest zablokowana przez gazowników w pozycji na ciepłe powietrze. Jesli jest uwolnij ją.
Potem pytaj dalej.

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 12:38 pm ]
napisz czy moc jest niska na obu paliwach

: śr lut 24, 2010 13:42
autor: DaroW
Jeśli jest mała moc przez mikser to będzie słaby na benzynie i na gazie.
Biała maź w odmie to niedogrzany silnik, nie najlepszy olej i LPG.

: śr lut 24, 2010 14:42
autor: kukidress
Nie ma mocy ani na benzynie ani na gazie.

: śr lut 24, 2010 14:46
autor: Paweł Marek
no więc sprawdź te dwie rzeczy co napisałem a jak nic sie nie wyjaśni to w pierwszym rzedzie sprawdź ustawienie paska rozrządu oraz zaplonu. Potem pozostaje ocena czy katalizator nie jest zapchany i to raczej wszystko o ile silnik jest w ogólnie dobrej kondycji.

: śr lut 24, 2010 15:15
autor: kukidress
CZy chodzi o ta średnice?? jesli tak to ma 32mm Obrazek
A klapka od powietrza nie jest zablokowana;]

: śr lut 24, 2010 15:26
autor: Paweł Marek
Mikser jest do d....Nier dośc że mały to ma jakąś idiotyczną poprzeczkę ktora jeszcze zdławia silnik. Nie wiem czy w obwodzie tego miksera masz szczelinki czy otworki, najlepiej jakby były otworki, wówczas wywal tą poprzeczkę, mikser daj tokarzowi niech roztoczy na 36mm zachowując krzywizny jakie są albo sam to zrób pilnikiem i papierem ściernym. Być może trzeba będzie podregulowac po tym zabiegu instalację LPG ale moc na obu paliwach powróci, spalanie LPG spadnie o litr do dwóch i będziesz szczęśliwy.
Od razu piszę : nie dostaniesz miksera o średnicy 36, dostaniesz najwyżej 34 mm (nazywa się L-jetronic). Możesz taki kupić (ok 50 zeta) ale radze i tak go roztoczyć na 36 mm, ja mam na 36.5 nawet i jest super.

: śr lut 24, 2010 15:45
autor: kukidress
Widzialem ze są otworki;] co masz na mysli pisząc "z zachowaniem krzywizn" ?? Nie rozumiem o jakie krzywizny chodzi ;P

: śr lut 24, 2010 17:12
autor: woncek
...ja tylko dodam dwa zdania apropos bialej mazi. Jest to parafina i jak wyzej koledzy napisali wytraca sie z oleju przy temp ponizej zera. mam u siebie dobry olej i tez sie wytraca. Jest to efekt niedogrzaego silnika/krotkich dystansow pokonywanych. Maz powinna zniknac jak tylko zrobi sie ceplej i silnik szybciej bedzie sie rozgrzewal...


powodzenia

: śr lut 24, 2010 17:37
autor: kukidress
ObrazekWedług zaleceń wziąłem sie za ten mixer na początek wywaliłem ta poprzeczkę ale po jej zdemontowaniu zostały dziury gdyż była zamocowana na wkręty. Zmontowałem wszystko wyjechałem i wtedy katastrofa ;/ wogule nei ma mocy na gazie i lekko poszarpuje jak prubuje przyspieszyc. Na beznzynie idzie tak jak wczesniej. Czy to wina tych dziur??