Strona 1 z 1

Zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów jetta 1.8

: pn lut 22, 2010 22:50
autor: esio10
Witam Panow , ostatnimi czasy cos mi ciezko biegi wchodza czasami - poczytalem na forum i diagnoza ze luzy na tych ciegnach i drązkach juz i sie wyrobiła ta pomaranoczowa tulejka drazka zmiany biegow , zakupilem dzis w sklepie taki zestaw :

www.ekatalog.intercars.com.pl/993532564 ... lang_id=PL

mozecie mi Panowie powiedziec gdyz z tego zestawu to tylko wiem gdzie ta pomaranczowa tulejka powinna sie znajdowac - a co z resztą - bo nie wiem gdzie te podkladeczki powciskac ( wymienic) by chociaz do tego zestawu mogli dac jakas instrukcje :P

: pn lut 22, 2010 23:14
autor: macpat1
jak bedziesz uważnie patrzył co rozbierasz to na bank nie będziesz miał trudności to złożyć :) reszta na pw

: pn lut 22, 2010 23:40
autor: Paweł Marek
esio10, jak kolega pisze, nic trudnego, tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada

[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 10:42 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252116

: pn lut 22, 2010 23:59
autor: kwadrat
Paweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalona

: wt lut 23, 2010 22:23
autor: esio10
kwadrat pisze:
Paweł Marek pisze:tylko zwróć uwagę na tzw wałek zwrotny wymienny w całości (20 zeta) - nie masz go w zestawie a ma on na koncu plastykową kulkę która często się rozpada
Dokładnie tak. U mnie właśnie ta kulka była rozwalona
czytalem archiwum i czytalem o tej kulce- u mnie jest ona w nienajgorszym stanie i z tego co wyczytalem to ona jak jest wypracowana czyli czesciowy jej brak to tylko drazek w kabinie ma za duze luzy wzdluzne w sensie do przodu i do tylu , a u mnie problem w tym ze ta plasticowa pomaranczowa tulejka sie wypracowala i jak recznie nia poruszam po otwarciu maski to widze ze drazek ktory idzie z dzwigni az do mechanizmu przy skrzyni sporo lata na boki stad tez problem czasem jest w biciem 1go biegu i trzeba troche dzwignia w kabinie że tak powiem szukac 1go biegu . 3-4-5 wchodzi gladko i przyjemnie - zalozylem nawet odwazniej na ten jeden z pretow co ma podobne zastosowanie juz w MK3

: czw lut 25, 2010 02:08
autor: serafin74
Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc

: czw lut 25, 2010 03:00
autor: damian_piaski
serafin74 pisze:Witam.Podepne sie pod temacik.Mianowicie ja mam problem z drazkiem w kabinie od zmiany biegów i lata mi na boki bardzo na luzie i jak chce wbic 1 to musze ja lekko unosic do goru zeby mi wsteczny nie wszedł bo jak nie uniose to wchodzi wsteczny.Jesli ktos moze mi pomóc co jest do wymiany to bede bardzo wdzieczny.Mechanik mi powiedział ze jakies jabłko jest do wymiany i ze to ciezko sie wymienia wiec lepiej kupic całosc.Prosze o pomoc
Obrazek

dodatkowo kup caly zestaw naprawczy- kpl tulejek

Obrazek

poniżej masz tematy odnośnie tego mechanizmu, j tego jeszcze nie robilem wiec nie wiem ocb. z mojej strony to na tyle

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 6f#3747178

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235785

: czw lut 25, 2010 04:25
autor: serafin74
dzieki damian.Tylko jak bys móg jeszcze mi napisac jak sie nazywa ta czesc i moze masz jakis schemacik lub opis jak sie do tego dobrac to bede wdzieczny