Strona 1 z 1
Bardzo wysokie obroty silnika
: pn lut 22, 2010 01:00
autor: Woonski
Witam, pojawił się kolejny problem z moim golfem, być może jest on kontynuacją tego wątku:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304421 , a być może nie. W warsztacie w którym był poddali się, więc auto trafiło gdzie indziej. Musiałem je holować do tego warsztatu bo nie zapalił mi już nawet na zimnym silniku. Po kliku dniach dzwoni do mnie warsztat mówiąc, ze Golf pali cały czas, nie maja z nim żadnych problemów. Pojechałem do nich, bo nie chciało mi się w to wierzyć. Wsiadam i faktycznie zapalił od razu, ale pojawił się inny problem. Strasznie szalały mi obroty silnika 1200-1700 i tak w kółko. Zgasiłem, włączyłem jeszcze raz i po chwili podeszły do 3700! i tak wył przez minutę. Po tym czasie się uspokoił i zszedł na 1200, a to i tak dużo.
Czy ktoś jest w stanie powiązać te dwa zdarzenia i przedstawić jakąś diagnozę, która dotyczyła by tych dwóch zjawisk? Już tracę pomału nadzieję :/
: pn lut 22, 2010 01:09
autor: ZbyszekGolf
Witam jabym sprawdził silniczek krokowy i wyczyścił przepustnice a po wyczyszczeniu niekiedy trzeba zrobić adaptacje przepustnicy
: pn lut 22, 2010 01:16
autor: Woonski
ZbyszekGolf pisze:Witam jabym sprawdził silniczek krokowy i wyczyścił przepustnice a po wyczyszczeniu niekiedy trzeba zrobić adaptacje przepustnicy
A czy pierwsza przypadłość mogła być następstwem drugiej, lub odwrotnie? Bo nie wiem czy twoja rada rozwiąże mój problem z zapalaniem golfa

Bo nie wierzę w to, że coś samo się naprawia, ewentualnie może się przeciągnąć w czasie dlatego chciałbym wiedzieć.
: pn lut 22, 2010 12:52
autor: T.O.B.I.
płaciłeś za naprawę w drugim warsztacie? jeśli tak to może coś tam grzebali, moim zdaniem silniczek krowy coś szwankuje i tak jak kolega radzi wyczyścić przepustnicę, dodatkowo odłącz akumulator zrobisz reset komputera, i sprawdź czy nie masz linki gazu naciągniętej za mocno (powinna być lekko luźna), jeśli w warsztacie ją naciągneli to silniczek krokowy do regeneracji albo wymiany
: pn lut 22, 2010 15:19
autor: Woonski
T.O.B.I. pisze:płaciłeś za naprawę w drugim warsztacie? jeśli tak to może coś tam grzebali, moim zdaniem silniczek krowy coś szwankuje i tak jak kolega radzi wyczyścić przepustnicę, dodatkowo odłącz akumulator zrobisz reset komputera, i sprawdź czy nie masz linki gazu naciągniętej za mocno (powinna być lekko luźna), jeśli w warsztacie ją naciągneli to silniczek krokowy do regeneracji albo wymiany
Jeszcze nic nie zapłaciłem, bo tak naprawdę był do odbioru gdyż cały czas im palił. Ja z czystej ciekawości go zapalałem i gasiłem i wtedy wyszedł problem. Ponoć go nawet nie rozbierali, bo nie było po co. Póki co to czekam na jakąś diagnozę od nich. Mam nadzieje, że da się ten silniczek krokowy naprawić, bo z Boscha trochę kosztuje. Znalazłem jeszcze na allegro jakiś z firmy GETZ czy jakoś tak, za niecałe 80 zł. Cena mówi, że to nic nie wartę, macie jakieś opinie na temat silniczka krokowego tego producenta?