Strona 1 z 1
problemy z KR
: ndz lut 21, 2010 17:42
autor: marcoo85
Witam... mam problem ze swoim kochanym autkiem i nigdzie nie moge znalesc pomocy gzdie nie pojade tam kazdy pierwsze widzi taki silnik nie wiem czy sciemniaja czy nie chca sie za to brac brak slow poprostu... napisalem juz w innym dziale o jakiegos fachowca w okolicach poznania moze cos sie znajdzie...
Napisze tez i tu moze ktos tez pomoze i problem wcale nie okaze sie tak duzy... znalazlem pare postow o podobnej tematyce ale konkretnej odp nie znalazlem...
wiec tak... silnik po rozgrzaniu zaczyna falowac... teraz doszly takie objawy ze w czasie jazdy po wcisnieciu gazu do oporu dusi sie i ma problemy z wejsciem na obroty... po przekroczeniu 4 tys wszystko wraca do normy i ciagnie jak glupi... ale tez nie zawsze!! czasami jest zdlawiony do konca... na luzie tak samo... do jakis 4 tys sie dusi i przerywa a w wyzszym zakresie pracuje ladnie
moze to przepustnica moze krokowiec moze to i to albo komp jesli jest w ogole nie znam sie na tym... hmmm...
z gory dziekuje za wszelkie info
: ndz lut 21, 2010 18:07
autor: CIENKII
podstawowe rzeczy . . palce kopułki kable swiece filtry . . poźniej mozna dalej myslec . .
: ndz lut 21, 2010 18:20
autor: -=ren=-
najpierw obejrzyj szczelność gumy dolotu, i tych rurek co lecą do krokowca... krokowiec sam w sobie nie będzie tego powodował , on bardziej falowanie na obrotach. Rura pęka w miejscach karbowania. Przy okazji jak zdejmiesz rurę z rozdzielacza, sprawdź czy LUŹNO i LEKKO rusza się klapa przepływomierza. Po tym powinieneś sprawdzić ciśnienie paliwa, być może umiera któraś z pomp paliwa, lub zatkany jest filtr paliwa.
: ndz lut 21, 2010 18:22
autor: marcoo85
ok w weekend wymienie to wszystko i sie odezwe jak co... bralem to pod uwage ale glupio wymieniac "pol silnika" w ciemno jak to moze byc zupelnie nie to w dadku... ale ok jesli od tego zaczac to zaraz w wolnej chwili sie za to biore...
: ndz lut 21, 2010 18:23
autor: -=ren=-
co do fachowców, to niestety niewielu potrafi zająć się mechanicznym wtryskiem, większość nie chce sobie nawet zawracać głowy... m.in to też było powodem, dlaczego sprzedałem swojego KRa. Myślę że mając tą wiedzę którą teraz posiadam, na pewno latał by jak złoto...
: ndz lut 21, 2010 18:26
autor: marcoo85
ok dzieki wielkie!! przejrze to wszystko dokladnie! chociaz juz wiem od ktorej strony do tego podejsc

: ndz lut 21, 2010 18:43
autor: matisim
witam szcześliwego posiadacza silnika kr

ja też go mam od niedawna. Problem podobny mam ale na zimnym (ma lekką zamułkę do 1800obr), tylko mi to nie przeszkadza bo u mnie silnik to do 3tys max sie kręci i ostrożnie z gazem żeby mało palił. Ale do wymiany mam całą gume od powietrza i ukł podcisnienia. jak to wymienie to będe myślał co dalej.
: ndz lut 21, 2010 19:35
autor: marcoo85
no witam

heh ciekawe czy pomoze... mam nadzieje ze u mnie tez bedzie ktoras z tych drobnostek... w sobote sie okaze... podejrzewam pompe bo jak sobie teraz pomyslalem to dziwny dzwiek ostanio dobiegal od tylu auta... ale to bylo raz a pozniej byla cisza... wiec to moze pompa... hehe kupe kasy dalem za niego jest naprawde igla silniczek tak samo no do teraz jak zaczol przerywac ale tak to bomba... kurcze byle do soboty...
[ Dodano: 21 Lut 2010 18:54 ]
hmmm... tylko pompa chyba nie domagala by przy wysokich obrotach a nie wolnych czy sie myle?? poza tym na ssaniu dochodzi do 2tys i wtedy sie nie dusi obroty wchodza plynnie...
a jakie wlasciwie powinno byc cisnienie paliwa przy tym silniku??
: ndz lut 21, 2010 19:59
autor: marcin 78
-=ren=- pisze:co do fachowców, to niestety niewielu potrafi zająć się mechanicznym wtryskiem, większość nie chce sobie nawet zawracać głowy... m.in to też było powodem, dlaczego sprzedałem swojego KRa. Myślę że mając tą wiedzę którą teraz posiadam, na pewno latał by jak złoto...
Święta prawda