Strona 1 z 1
1.8 8v gti jetronic JH pali ciężko i przerywa pomocy !!!!
: ndz lut 21, 2010 12:10
autor: szladziu
witam mam scirocco i mam mały problem silnik długo odpala i np. jade sobie na 2 biegu i dodam gazu do dechy idzie jak przecinak, ale jak zmienię bieg na wyższy to zaczyna przerywac muszę puścic gaz na parę sekund i wtedy jedzie już normalnie. Czasami gaśnie i czasami przy 4-5 tyś obr zaczyna tak jakby duśic się ... proszę o pomoc bo już wszystko posprawdzałem a tym nie da się jezdzic
pozdrawiam
Re: 1.8 8v gti jetronic JH pali ciężko i przerywa pomocy !!!
: ndz lut 21, 2010 13:12
autor: esio10
... proszę o pomoc bo już wszystko posprawdzałem a tym nie da się jezdzic
to moze napisz co ześ juz posprawdzał pisząc zes wszytsko posprawdzał
proponuje poczytac troche, głowa od tego nie zaboli - a jest wszytsko fajnie i rozumowo napisane , przypuszczam ze jak piszesz masz wtysk mechaniczny
www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i
: ndz lut 21, 2010 13:37
autor: jeryk10
Pomusl w przyszlosci o osprzecie digifant z mk2 PF lub PB i nie bedziesz mial problemow
: ndz lut 21, 2010 14:27
autor: szladziu
już czytałem;P posprawdzałem wtrysk rozruchowy leci mgiełka i jest ok hmm jak odłącze kostkę od tego regulatora termicznego na odpalonym silniku to ma sie coś dziac??? nie wiem gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza mam nowe świece nowe kable dzisiaj to nawet przy wolnej jeździe do 1500obr tez przerywał czasami jak odpalę go na postoju i przegazuje chodzi jak ta lala ale jak dostanie obciążenie to zaczyna wariowac
: ndz lut 21, 2010 18:30
autor: -=ren=-
sprawdź szczelność dolotu, sprawdź czy klapa przepływomierza rusza się lekko i luźno, ciśnienie paliwa do wglądu...
[ Dodano: 21-02-10, 17:31 ]
aha no i jeszcze układ WN... cewka, aparat zapłonowy z palcem i hallem, moduł pod szybą...
: ndz lut 21, 2010 20:13
autor: esio10
szladziu pisze:już czytałem;P posprawdzałem wtrysk rozruchowy leci mgiełka i jest ok hmm jak odłącze kostkę od tego regulatora termicznego na odpalonym silniku to ma sie coś dziac??? nie wiem gdzie jest ten zawór dodatkowego powietrza mam nowe świece nowe kable dzisiaj to nawet przy wolnej jeździe do 1500obr tez przerywał czasami jak odpalę go na postoju i przegazuje chodzi jak ta lala ale jak dostanie obciążenie to zaczyna wariowac
jakbys poczytal to bys znalazl zawor dodatkowego powietrza- on jest przykrecony na wysokosci kolektora ssacego i wygladac powinnien podobnie jak wlasnie w lekturce która ci zapodałem- do niego idzie kostka 12V i grzeje bimetal który jest w srodku w tym zaworze (silniku krokowym) i jest tam w srodku takie okienko na skutek podawania napiecia bimetal sie grzeje i zamyka dodatkowe powietrze ( ale zawor dodatkowego powietrza ze nie ma napiecia podawanego lub ze nie dziala objawia sie tym ze gdy odpalisz silnik zimny bynajmniej w moim przypadku bylo tak ze obroty wynosily z 1000 a gdy sie silnik zagrzał mialy 1800 -2000 ) a zobacz czy jak odepniesz zasilanie z wtryskiwacza rozruchowego ( przyłoż) tymczasowo do zasilania czyli tej kostki jakies probnik czyli zaroweczka - czy ona na zimnym calkowicie zimnym silniku swieci sie tylko podczas krecenia rozrusznikiem czy tez po odpaleniu silnika nadal sie swieci- gdyz moze podczas pracy silnika caly czas ci wtryskiwacz rozruchowy podaje napiecie na niego i dostaje za duzo paliwa -a wtryskiwacz rozruchowy jak sama nazwa mowi sluzy tylko do uruchamiania zimnego silnika - gdyz czujnik od ktorego pochodzi napiecie na ten wtryskiwacz nazywa sie wylacznik termoczasowy- czyli powyzej 30stopni cieczy chlodzącej nastepuje rozwarcie wtykow w czujniku i nie podaje napiecia podczas odpalania silnika czesciowo zagrzanego, no i co wazne napiecie na czujnik i wtryskiwacz dochodzi z rozrusznika czyli tylko podczas krecenia rozrusznikiem powinien dostawac napiecie wtryskiwacz ( jak cieply- to nie )