wskazówki wariują, wszystko na desce rozdzielczej gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

wskazówki wariują, wszystko na desce rozdzielczej gaśnie

Post autor: matti432 » sob lut 20, 2010 20:30

witam, mam taki problem posiadam golfa 3 1.6 z instalacją gaz sekwencja. samochód w zminie jeździ na benzynie czasami lecz bardzo żadko na gazie. problem wygląda następująco. samochodem nie jeździłem przez 2 tygodnie. po tym czasie przejechałem 15 kilometrów. gdy zatrzymałem się i ruszyłem samochód przy każdym wrzucaniu z jedynki na dwójkę zaczą się trząść i tracił moc (o innych biegach nie ma już mowy) zostawiłem go na parkingu ze 2 godziny i dawałem mu tylko do 2 tyś obrotów i od tamtego czasu wszystko jeśli chodzi o tą sprawę gra.

problem jest natomiast inny. od ostatniego czasu gdy włączam zapłon zamiast czterech lampek na desce zapalają mi się tylko dwie ( ręczny i odnośnie paska klinowego) jak odpale samochód wszystkie znikają tak jak powinno być lecz wszystkie wskazówki nie działają (prędkości, obrotomierz, temp. oleju i benzyny). wogule nie reagują. samochód normalnie jedzie ale ani nie wiadomo jaka jest prędkość ani nic. jeżeli zgasze samochód (zapłon też wyłączony) to wszystkie wskazówki wariują. latają do góry i do dołu. podczas odpalania gaśnie także informacja o przejechanych kilometrach i zegarek. obo pola są puste. i właśnie o to mi chodzi co jest nie tak. wskazówki przestają wariować jak odłączy się akumulator bo nie ma wtedy dopływu prądu? co to może być.

na dodatek powiem, że od jakiegoś czasu jak odpalam samochód to wskazówka temp. oleju nie podnosi się. podnosi się do wartości takiej jaka powinna być (wskazówka po środku) jak przejedzie się trochę i przy obrotach w których nie dodajemy obrotów większych niż 2 tyś. po tem jak już się podniesie można mu dodawać więcej ale to chyba dlatego że zima.

z góry dziekuje za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 20:37 przez matti432, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob lut 20, 2010 20:35

Bezpiecznik 16 i dodatkowo 21!
Inaczej pisząc, brak zasilania zestawu wskaźników.
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 20:37 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: matti432 » ndz lut 21, 2010 11:03

dzięki, sprawdzę.

[ Dodano: 20 Lut 2010 19:56 ]
wymieniłem i nadal tak się dzieje.

bardzo żadko po odpaleniu po kilku sekundach wszystko zaskakuje i działa ale po ruszeniu i rozpędzędzeniu się do 30 lub 40 km/h wszystko znowu przestaje działać.

co to może być. ma ktoś jeszcze jakiś pomysł bo nie mogę jeździć samochodem bo nie wiem z jaką prędkością jadę ile jest benzyny jakie obroty itd.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lut 21, 2010 15:33

Sprawdzić dopływ prądu do licznika, czy jest (czarny przewód), masę (brązowy), osadzenie wtyku. Możee impulsator prędkości na skrzyni robi zwarcie? Odpiąć, spróbować i wpiąć ponownie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości