Strona 1 z 1

po przekręcaniu kluczyka pompa paliwa nonstop pompuje.

: sob lut 20, 2010 16:57
autor: Pawel_Mk2
jak w temacie po przekręcaniu kluczyka pompa paliwa nonstop pompuje.
chyba nie powinno tak być przecież on się zalewa. na maksa przekręcona stacyjka i odpalony silnik dopiero powinna sie zalączyc nie???? ja to ma być

bo przecież czasami chcąc coś sprawdzić trzeba kluczyk przekręcić żeby np sprawdzić czy działają kierunki albo wycieraczki ,wskaznik paliwa itp
no i ta pompka nonstop wali paliwo. do cewki jest żółty kabelek razem z czerwonym. a jak żółty wyjmę to przestaje pompowac.
tak ma zostać czy mogę jej kabel dać w inne miejsce żeby dopiero na odpalonym silniku pracowała.

przekładka silnika była i dlatego takie cuda są.

: sob lut 20, 2010 17:25
autor: Lipek81
Bo ktoś lipe odstawił i źle podłączył pompę podczas przekładki. Napisz jaki masz silnik i jaką masz instalację - starą czy nową.

: sob lut 20, 2010 17:43
autor: Pawel_Mk2
silnik jest 1.8 chyba gx albo rp z gaźnikiem pierburg 2e

a skąd mam wiedzieć jaka instalacja...

: sob lut 20, 2010 17:58
autor: bucki
Sprawdz przekaznik od pompy paliwa pod kierownica w szkrzynce bezpieczników jest ,umnie działo sie tak ze był walniety ten przekaznik i pompa chodziła non stop bo przekaznik jej nierozłanczał,pozdro

: sob lut 20, 2010 18:01
autor: Pawel_Mk2
a te przekaźniki maja numery ktory to jest ??

: sob lut 20, 2010 18:28
autor: Johnatan
Witam. Zrobiłem swapa z 1,3 MH 87r na 1,8 GX 88r i też nie mam zielonego pojęcia jak podłączyć tą pompe? przez przekaźnik ? jaki przekaźnik? Czy jak bedzie na krótko podłączona to czy silnik bedzie odpalał na 2 -3 sek i gasł tak jak w moim przypadku ?

: sob lut 20, 2010 18:38
autor: bucki
Niepamietam teraz juz który to jest ale przekrec stacyjke i wyciagaj pokoleji i bedziesz słyszał kiedy sie pompa wyłonczy :)pozatym rocznikowo róznie to wygląda z numerami wiec najlepiej jest samemu go zkolakilozowac wyciagając i słuchając kiedy sie wyłonczy pompa,pozdro

: sob lut 20, 2010 18:58
autor: Johnatan
Ale Gdy wyciuągałem instalacje to przewód od pompy był luze.. a auto było na chodzie.. mozliwe że sie urwał, nie potrafie zlokalizować gdzie szedł..