po przekręcaniu kluczyka pompa paliwa nonstop pompuje.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

po przekręcaniu kluczyka pompa paliwa nonstop pompuje.

Post autor: Pawel_Mk2 » sob lut 20, 2010 16:57

jak w temacie po przekręcaniu kluczyka pompa paliwa nonstop pompuje.
chyba nie powinno tak być przecież on się zalewa. na maksa przekręcona stacyjka i odpalony silnik dopiero powinna sie zalączyc nie???? ja to ma być

bo przecież czasami chcąc coś sprawdzić trzeba kluczyk przekręcić żeby np sprawdzić czy działają kierunki albo wycieraczki ,wskaznik paliwa itp
no i ta pompka nonstop wali paliwo. do cewki jest żółty kabelek razem z czerwonym. a jak żółty wyjmę to przestaje pompowac.
tak ma zostać czy mogę jej kabel dać w inne miejsce żeby dopiero na odpalonym silniku pracowała.

przekładka silnika była i dlatego takie cuda są.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lut 20, 2010 17:25

Bo ktoś lipe odstawił i źle podłączył pompę podczas przekładki. Napisz jaki masz silnik i jaką masz instalację - starą czy nową.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob lut 20, 2010 17:43

silnik jest 1.8 chyba gx albo rp z gaźnikiem pierburg 2e

a skąd mam wiedzieć jaka instalacja...



Awatar użytkownika
bucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:37
Lokalizacja: wleń

Post autor: bucki » sob lut 20, 2010 17:58

Sprawdz przekaznik od pompy paliwa pod kierownica w szkrzynce bezpieczników jest ,umnie działo sie tak ze był walniety ten przekaznik i pompa chodziła non stop bo przekaznik jej nierozłanczał,pozdro



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob lut 20, 2010 18:01

a te przekaźniki maja numery ktory to jest ??



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » sob lut 20, 2010 18:28

Witam. Zrobiłem swapa z 1,3 MH 87r na 1,8 GX 88r i też nie mam zielonego pojęcia jak podłączyć tą pompe? przez przekaźnik ? jaki przekaźnik? Czy jak bedzie na krótko podłączona to czy silnik bedzie odpalał na 2 -3 sek i gasł tak jak w moim przypadku ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:37
Lokalizacja: wleń

Post autor: bucki » sob lut 20, 2010 18:38

Niepamietam teraz juz który to jest ale przekrec stacyjke i wyciagaj pokoleji i bedziesz słyszał kiedy sie pompa wyłonczy :)pozatym rocznikowo róznie to wygląda z numerami wiec najlepiej jest samemu go zkolakilozowac wyciagając i słuchając kiedy sie wyłonczy pompa,pozdro



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » sob lut 20, 2010 18:58

Ale Gdy wyciuągałem instalacje to przewód od pompy był luze.. a auto było na chodzie.. mozliwe że sie urwał, nie potrafie zlokalizować gdzie szedł..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości