czujnik oleju,dziła na odwrót i pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

czujnik oleju,dziła na odwrót i pompa paliwa

Post autor: vwEmil » sob lut 20, 2010 14:38

witam, jestem w trakcie ogarniania instalalcji elektrycznej przy moim golfiku, stał trochę gdy ogarniałem całość i teraz mam kilka problemów. Gdy założyłem liczniki okazało się że nie pali się kontrolka oleju a gdy kręcę silnikiem to się zapala..wiem że tmat już poruszany ale nie mogłem znaleść takiego problemu i jeszcze pompa paliwa...raz chodzi jak powinna a np po 20 min stania wogóle się nie włącza, żyje własnym życiem :/ pomocy!



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 20, 2010 14:57

gdy nie dziala pompa to sprawdz czy przy przekreceniu kluczyka w stacyjce cyka przekaznik od pompy paliwa



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » sob lut 20, 2010 15:23

cyka kilka przekaznikow ale nie wiem ktory to, nr 53 ?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lut 20, 2010 15:40

nie wiem jaka masz skrzynke z bezpiecznikami
gti mialy chyba inna
w zwyklym jst to przekaznik w dolnym rzedzie, pierwszy od prawej - w sumie sa dwa rzedy po 6 sztuk
zazwyczaj niebieski przekaznik
mozesz go tez wyjac i zewrzec przewodem tamgdzie wchodza te dwie grubsze blaszki od przekaznika (zasilanie pompy, ciensze blaszki to cewka przekaznika)



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » sob lut 20, 2010 16:22

ten po prawo na lewej jest 3 pinowy, więc to chyba nie ten....tak wygląda moja skrzynka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » sob lut 20, 2010 16:25

Wyglada na to że przekaznik nr 2 to jest od pompy paliwa.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171531



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » sob lut 20, 2010 17:47

wysunołem lekko przekaźnik i zwarłem obwód przewodem, pompa pracowała, odziwo po tym zabiegu przekaźnik chodzi.....wygląda na to że się zawiesza i będe musiał go wymienić, wie ktoś w czym tkwi problem ze wskaźnikiem oleju?



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » ndz lut 21, 2010 00:28

Z tym czujnikiem oleju to chyba są dwa , od wysokiego i niskiego ciśnienia , może kable zamieniłeś ?


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz lut 21, 2010 19:14

instalacja jest podpięta tak samo jak przez rozebraniem, może to kwestia tego ze mam inne zegary niż poprzednio?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości