Golfik pali duzo jaka przyczyna?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sylon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 22:17
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Golfik pali duzo jaka przyczyna?

Post autor: sylon » sob lut 20, 2010 13:16

Witam mam problem moj golf mk4 1.9 Tdi ASZ pali ok 10litrow przy spokojnej jezdzie w cyklu mieszanym nie wiem jaka moze byc tego przyczyna podpialem go pod vaga wykazalo mi 3 bledy moga one miec cos wspolnego z tym spalaniem?
18080
00532
01274
Czy moglby mi ktos je fachowo odczytac i naprowadzic co trzeba wymienic by golfik zaczal mniej palic?
Mieszkam w UK a tu naprawde nie ma zbyt dobrych warsztatow poratujcie mnie bo wedlug mnie spalanie 10l przy pogodzie na plusie to dosc sporo



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob lut 20, 2010 13:21

sylon pisze:01274
to na pewno nie ma nic wspólnego ze spalaniem...luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660
Temat długi ale opisane od A do Z jak pozbyć się usterki

Auto normalnie się sprawuje poza tym spalaniem ??



sylon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 22:17
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: sylon » sob lut 20, 2010 13:30

tak wszystko jest wporzadku klimatyzacja tez dziala tylko spalanie spore niedawno byl wymieniany rozrzad wszystkie filtry olej



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob lut 20, 2010 13:31

sylon pisze:00532
to jest co s takiego ale za cholere nie wiem co to zanczy :) :
00532 - Supply Voltage B+
(00532Brak Zasilania +15 )
i ten pierwszy
sylon pisze:18080
to :
18080 - (sterownik, przekaźnik, układ załączający) załaczania wentylatora chłodnicy,
- przerwa w obwodzie (barak połączenia, skorodowane styki)
- zwarcie do masy (przetarta izolacja na przewodach, uszkodzony przekaźnik, sterownik)
- nie załącza obwodu wentylatora
Moze jezdzicie na krotkich odcinkach na niedogrzanym silniku ???


ex: MK4 245 km/460nm

sylon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 22:17
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: sylon » sob lut 20, 2010 13:39

na krotkich odcinkach jak zrestartuje komputer i jade ok 3-4km to spalanie mam ok 14l ;/ pisalem ze przy jezdzie ok 20-30 km z predkoscia ok 70-80km/h spali ok 10 nie wiem czym to jest spowodowane;/ znalazlem oznaczenia bledow takie:
01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00532 P1750 Napięcie (B+)
18080 - sterowanie wentylatorem 1 na chłodnicy - przerwa lub zwarcie do masy
ale co to dokladnie oznacza nie wiem;/



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob lut 20, 2010 13:41

sylon pisze:jak zrestartuje komputer i jade ok 3-4km to spalanie mam ok 14l
ale Ty kierujesz się wskazaniami kompa czy na prawdę tyle pali ?? Od zawsze tak było, długo masz auto ??



sylon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 22:17
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: sylon » sob lut 20, 2010 13:45

Nie nie ale komp pokazuje mniej wiecej dobrze chcialem napisac o roznicy w kompie miedzy cieplym a zimnym silnikiem spalanie wyliczylem na trasie 1600kmz polski do Uk i tak mam od zakupu samochodu a samochod posiadam jakies 3miechy niestety tu nie mam mozliwosci by udac sie do dobrego mechanika



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob lut 20, 2010 13:55

sylon pisze:pisalem ze przy jezdzie ok 20-30 km z predkoscia ok 70-80km/h spali ok 10
no to fakt syf ....
zajrzyj moze do dzialu tam gdzie logi wstawiaja, znajdz kogos ogarnietego i popros o pomoc.. powie Ci jakie logi zrobic i ogarniecie ..
powodzenia i pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

bogmaj22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

golfik pali dużo jaka przyczyna?

Post autor: bogmaj22 » sob lut 20, 2010 22:00

A może paliwo gdzieś wycieka?Mój też sporo palił i okazało się,że był wyciek.


bogmaj

sylon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 22:17
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: sylon » sob lut 20, 2010 23:34

nigdzie nie widac zeby paliwo wyciekalo;/ a gdzie u Ciebie wyciekalo?



bogmaj22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: bogmaj22 » ndz lut 21, 2010 11:57

Z pompy wtryskowej od spodu.Zauważyłem to całkiem przypadkowo gdy robiłem zupełnie coś innego i byłem pod samochodem.Może w Twoim aucie jest zupełnie coś innego,więc trzeba szukać.


bogmaj

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 410 gości