Strona 1 z 1

Bora tdi zgasła i nie odpala

: pt lut 19, 2010 22:41
autor: roger18sx
Witam.Mój brat posiada vw bora 19 tdi silnik ajn 115 km z 1999 r. Dzis jadac do pracy tak po przejechaniu ok 7 km auto zgasło i wystepuja dwa problemy.Po pierwsze auto nie da sie odpalic paliwo dochodzi do silnika tak jakby odpala na jakies ok 2 ,3 sekundy i gasnie i napewno nie jest to immo. a i zapala sie tez wtedy kontrolka ESP I swieci.Podłaczyłem vaga i silnik miał dwa błedy w tym jeden sie skasował a drugiego sie nie da skasowac bo powraca i za chwile dodam zdjecie z błedem.A i jeszcze jedno wyskakuje mi inspekcja OIL Obrazek
Przypuszczam ze pewnie uszkodził sie jakis czujnik.Prosze o pomoc.

[ Dodano: 19 Lut 2010 21:42 ]
http://roger18sx.wrzuta.pl/obraz/86SqeLtwN3E/silnik
dodam ze stało sie to zaraz po wjechaniu w dosc duza kałóżę .Moze jutro odpali bo dzis wyciagłem ten czujnik który znajduje sie koło filtra oleju i wchodzi do skrzyni korbowej silnika przeczyscilem i dalej nie odpaliło chyba ze to nie ten czyjnik

: pt lut 19, 2010 22:47
autor: agrala
cos nie tak ze sterownikiem silnika
te bledy sa ze sterowania silnika czy absu bo taki jest podpis zdjecia, jezeli z ABSu to sprawdz bledy w sterowniku silnika bo o to krzyczy VAG
drugi blad tyczy sie tego ze masz nie pelna wersje VAGa
sprawdz bledy jeszcze raz pelna wersja

: pt lut 19, 2010 22:50
autor: italiano_83
1. 01314
(IMMO/Kody błędów)
Komputer sterujący silnikiem. Brak komunikacji.

2. 01314
(ABS ESP EDS ASR/Błędy)
Komputer sterujący silnikiem. Brak komunikacji.



1. 00812
(ABS ESP EDS ASR/Błędy)
Wyłącznik F84 cewki magnetycznej rozpoznawania ciśnienia w układzie.

: pt lut 19, 2010 23:31
autor: roger18sx
trzeba bedzie pozagladac do instalacji bo woda i wilgoc to nic dobrego ale dziwi mnie ze nie chce odpalic.A i chciałem skasowac inspekcje to widze ze trzeba miec pełna wersje vaga a i olej terz trzeba wymienic

: sob lut 20, 2010 00:05
autor: italiano_83
1. P0321 16705
(Silnik/Kody błędów)
Niedopuszczalna wartość sygnału czujnika G28 obrotów silnika.

: sob lut 20, 2010 19:02
autor: roger18sx
dzis wymontowałem czyjnik predkocsi wału g28 . Zmiezyłem opór miedzy pinami 1 i 2 i wynosi około 467 ohm. A miedzy innymi pinami nie ma przejscia .A gdy badałem wtyczke która idzie do ecu to dwa piny maja zwarcie do masy i nie wiem czy ma tak byc.Po podłaczeniu czujnika silnik zaskakuje ale odrazu gasnie. tylko dziwi mnie dlaczego po nieudanym odpaleniu swieci sie kontrolka esp.