przebieg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

waldek_35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 15:32
Lokalizacja: rzeszow

przebieg

Post autor: waldek_35 » sob gru 17, 2005 21:51

witam wszystkich kupilem VW Golf III 1.9D 1994 na gieldzie autko bylo sprowadzone z Holandi zegarek na bank przestawiony na 180 tys. po zuzyciu jakich elementow mozna ustalic najdokladniej przebieg Mojej Fury pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob gru 17, 2005 23:07

Teraz to trudna sprawa, możesz tylko ustalić stan techniczny całego samochodu i to może powiedzieć cos o przebiegu albo...... o zaniedbywaniu auta. Jedynie jakaś dokładniejsza diagnostyka silnika może wskazać na przebieg, tylko to są koszta, a po co Ci to wogóle??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 17, 2005 23:09

Jak jesteś ciekaw zużycia silnika to jedź na sprawdzenie ciśnienia w cylindrach i ciśnienia oleju.



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz gru 18, 2005 12:31

Witam.

Jak mój Gofer (mk2 GTI z 89r) został przytargany z Niemiec (w poprzednie wakacje) miał na elektronicznych zegarach 89tys przebiegu, przy czym część segmentów w zegarach nie działała więc trzeba było wymienić na zwykłe, no ale nie ważne. Co więcej na obudowie filtra powietrza jest naklejka, z której można wyczytać że w 2001r przy przebiegu 53tys miał wymieniany rozrząd. Naklejka jest już trochę zniszczona i wygląda na oryginalną, tzn wygląda że nikt specjalnie jej nie naklejał aby zmylić co do przebiegu. Co więcej nic w środku nie jest wytarte czy zniszczone, wszystko czyste, zadbane. Silnik nie ma żadnych wycieków, jest suchy i naprawdę nieźle wymiata... ale:
1. W ostatanie wakacje musiałem wymienić szklanki bo zaczęły "kłapać" - czy przy przebiegu 120tys km to normalne?
2. Blok silnika siedzi od mk3 (AAM) - po co ktoś miałby to zmieniać? W sumie autko chodzi chyba lepiej niż przeciętne mk2 GTI więc może ta zmiana była przy okazji podnoszenia osiągów ale... blok silnika w PB i w AAM są takie same więc nie widzę sensu podmianki.

Tak więc, jak sam widzisz, bardzo ciężko jest stwierdzić czy przebieg jest oryginalny a jeśli nie, ile ma naprawdę nastukane kilometrów.

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości