Witam po przekręceniu zapłonu pika mi golfina 5 razy wysokim dźwiękiem.
Na początku myślałem że to ze względu na śnieżynkę na desce, lecz jak temperatura w ostatnich dniach skoczyła nawet pod 8*C to śnieżka zniknęła ale dalej mi coś pika.
Co to może być?
: pt lut 19, 2010 20:10
autor: Haki
Nie wiem jak w MK5 .. ale u mnie jest tak ,że raz zacznie pipkać przy -10 .. a innym razem przy + 4 ... nie wiem jaka jest tolerancja tego by przestało to piszczeć ,ale w lecie tego nie uświadczyłem nigdy.
: pt lut 19, 2010 20:28
autor: pol82
Haki, Czy Tobie piszczy cały czas czy tylko jak świeci się gwiazdka o ile jest?
: pt lut 19, 2010 20:48
autor: wanior
Jakie auto, jaki silnik to są podstawowe rzeczy jakie należy napisać. Jeśli pika bez powodu to co się pali na licznikach ale ogólnie to tylko diagnoza Vagiem bez tego ani rusz. Pozdrawiam.
: pt lut 19, 2010 20:50
autor: Haki
pol82 pisze:Haki, Czy Tobie piszczy cały czas czy tylko jak świeci się gwiazdka o ile jest?
Właśnie bez gwiazdki też ... jak jest na minusie to zacznie , ale też różnie z tym bywa - raz przy -5 a innym dopiero przy -10 itp ... a jeszcze innym razem gwiazdki brak a zapiszczy przy +4 heheh sprawdzałem Vagiem i błędów brak widocznie mój typ tak ma ... dobrze ,że nie wyje to ciągle .
: pt lut 19, 2010 21:11
autor: pol82
Haki, potwierdza brak błędów wszystko czysto.
No nie jeździłem moim golfikiem przy temp. powyżej +10 ale od 5 już śnieżynki nie ma i dalej piszczy
: pt lut 19, 2010 21:18
autor: Haki
Przydałoby się gdzieś do ciepłego garażu wjechać i sprawdzić - odpalając go tam.
: sob lut 20, 2010 09:02
autor: doggie
pol82 pisze:Haki, Czy Tobie piszczy cały czas czy tylko jak świeci się gwiazdka o ile jest?
w Mk5 przy pojawiniu się "śnieżynki" jest tylko jeden gong
[ Dodano: Sob 20 Lut, 2010 ]
wysokim dźwiękiem to "pika" kontrolka od niezapiętych pasów ale dopiero po ruszeniu, a podczas tego pikania żadna kontrolka się nie świeci?
: sob lut 20, 2010 11:41
autor: pol82
Kompletnie nic nie świeci tylko pika około 5 razy i cisza. Jak przekręcam zapłon zaczyna pikać a wszystkie kontrolki gasną. Może uda mi się filmik nakręcić.
[ Dodano: 20 Lut 2010 10:59 ]
Oto i filmik przepraszam za jakość kręcone telefonem.
: sob lut 20, 2010 12:01
autor: doggie
pol82, zatankuj paliwo to pzestanie pikać
: sob lut 20, 2010 12:12
autor: pol82
Na rezerwe to jest dokładnie to ostatnie piknięcie takim niskim tonem. A to mi piszczy bez względu czy jest ful paliwa czy rezerwa.
: sob lut 20, 2010 12:12
autor: doggie
pol82, a ajk wsiądziesz i od razu zapniesz pasy a dopiero potem włączysz zapłon - też piszczy?
: sob lut 20, 2010 12:29
autor: pol82
mettenos, pozostawię to bez komentarza
Okazało się że masz rację i pomogło pozdrawiam punkcik leci.
: sob lut 20, 2010 12:53
autor: doggie
cieszę się powiem ci szczerze że dawno zapomniałem o tych "odgłosach" bo VAG-iem u siebie dezaktywowałem tę funkcję
[ Dodano: Sob 20 Lut, 2010 ]
jak chciałbyś pozbyć się tego "nieprzyjemnego" dźwięku to znajdź kogoś z VAG-iem obsługujący Mk5 i w adresie 17-Zest. wskaźników, następnie 07-Kodowanie i:
Coding
00??x0x: Options
+01 = Brake Pad Warning +02 = Seatbelt Warning
+04 = Washer Fluid Warning
+16 = Sedan (only VW Jetta)
00xx?0x: Country
1 = Europe (EU)
2 = USA (US)
3 = Canada (CDN)
4 = Great Britain (GB)
5 = Japan (JP)
6 = Saudi Arabia (SA)
7 = Australia (AUS)
00xxx0?: Distance Impulse Number
1 = 22188
2 = 22076
3 = 21960
4 = 21848
5 = 22304
6 = 22420
7 = 22532
w pierwszej pozycji czyli 00??x0x: gdzie są ?? odejmij od sumy 02