2 problemy z szyberdachem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

2 problemy z szyberdachem

Post autor: fasolisko » czw lut 18, 2010 19:10

Witam.

Problem 1.

Po naciśnięciu przycisku otwierania szyberdachu ten odsuwa się o jakiś centymetr i staje. Ponowne naciśnięcie przycisku powoduje odsunięcie go o kolejny centymetr i tak cały czas. Podobnie sytuacja wygląda przy zamykaniu. Co może być problemem ?
Osobiście podejrzewam że jest to jakiś element odpowiedzialny za podtrzymanie sygnały z przycisku przekazywanego do silniczka ale że jestem początkującym "mechanikiem" to chciałem poprosić o jakies nakierowanie.

Problem 2.

Po części też związany z szyberdachem ale być może to coś innego. Opiszę w miarę dokładnie problem, choć jest to dość skomplikowane:

Po włożeniu kluczyka w drzwi pasażera i przekręceniu, drzwi otwierają się ale otwiera się również szyberdach. Mimo, że drzwi są już odblokowane każdorazowe przekręcenie kluczyka w kierunku otwierania rygielka powoduje ponowne uchylenie szyberdachu w podobny sposób jak w przypadku opisanego problemu 1 z przyciskiem czyli każdy obrót uchyla szyberdach o około 1 cm. Dodatkowo gdy tylko otworzę drzwi kierowcy zaczynają migać wszystkie kierunkowskazy jakby włączyły się światła awaryjne. Kierunkowskazy migają przez około 15-20 sekund po czym przestają migać. Ich zamknięcie ani odpalenie silnika nie wyłącza ich, trzeba odczekać i same przestają.