Czy amortyzator może stukać na nierównościach ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- martinezz_pl
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 09:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Czy amortyzator może stukać na nierównościach ?
Witam
Czy amortyzator może stukać na nierównościach ?
Wszystko inne jest sprawdzone i jest wzorowe (gniazdo amortyzatora tez)
Chodzi mi o to czy TYLKO amortyzator może stukać ?
Jaka jest jego budowa że stuka ?
pozdrawiam
Marcin
Czy amortyzator może stukać na nierównościach ?
Wszystko inne jest sprawdzone i jest wzorowe (gniazdo amortyzatora tez)
Chodzi mi o to czy TYLKO amortyzator może stukać ?
Jaka jest jego budowa że stuka ?
pozdrawiam
Marcin
Nigdy się nie tłumacz — przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą.
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Re: Czy amortyzator może stukać na nierównościach ?
Nie czaje sprawdziłeś wszystko a tego nie? Jedź na stację wezmą około 20-30zł za sprawdzenie zawieszenia i będziesz wiedział co może stukać.martinezz_pl pisze:Wszystko inne jest sprawdzone i jest wzorowe (gniazdo amortyzatora tez)
- martinezz_pl
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 09:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- martinezz_pl
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 09:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
a ma to wpływ na stukanie ?
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 20:15 przez martinezz_pl, łącznie zmieniany 2 razy.
Nigdy się nie tłumacz — przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą.
- martinezz_pl
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 09:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Czyli potwierdziło się to co mi dziś mechanik powiedział, mianowicie:
jego teoria apropos tego stukania jest taka:
Auto w poślizgu udeżyło o krawężnik lub zostało udeżone w bok (dokładnie w koło) co spowodowało skrzywienie czopu + belki co z tym idzie amortyzator "krzywo" siedzi i się zużywa szybko co powoduje stukanie.
To teoria mego mechanika.
Powiedział ze wymiana amortyzatora bedzie na jakiś czas cicho lecz po jakimś czasie będzie dalej to samo. Trzeba wymienić czop + belke. Mikronowe skrzywienie tych elementów nie jest możliwe zobaczeniem ludzkim okiem, a amortyzatro nie wytrzymuje i stuka.
Co wy na to ? Czy jest to możliwe ? Czy znalazł problem stukania amora w VWGOLF IV ?
jego teoria apropos tego stukania jest taka:
Auto w poślizgu udeżyło o krawężnik lub zostało udeżone w bok (dokładnie w koło) co spowodowało skrzywienie czopu + belki co z tym idzie amortyzator "krzywo" siedzi i się zużywa szybko co powoduje stukanie.
To teoria mego mechanika.
Powiedział ze wymiana amortyzatora bedzie na jakiś czas cicho lecz po jakimś czasie będzie dalej to samo. Trzeba wymienić czop + belke. Mikronowe skrzywienie tych elementów nie jest możliwe zobaczeniem ludzkim okiem, a amortyzatro nie wytrzymuje i stuka.
Co wy na to ? Czy jest to możliwe ? Czy znalazł problem stukania amora w VWGOLF IV ?
Nigdy się nie tłumacz — przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą.
- martinezz_pl
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 09:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 233 gości