Zmiana skrzyni na automatyczna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Zmiana skrzyni na automatyczna

Post autor: azizi » śr lut 17, 2010 15:55

Mam możliwość za 500zł wsadzenia automatu do mk1 cabrio z silnikiem 1.8 2h.
Obejmuje to wsadzenie skrzyni, wraz z rozrusznikiem i innymi pierdołami. Pochodzi ona od golfa mk2 (kod silnik PN albo PL), stan ponoć bdb, auto miało niski przebieg. Chłopak z mojego miasta zmienił ją na manualną bo kupił auto ze zdrową budą i nie chciał automatu. Nie znam się na takich skrzyniach ale mówił mi że spokojnie podejdzie, on to wsadzi sam.
Skrzynia jest ponoć bez żadnej elektroniki, sprzęgło hydrokinetyczne, jak jest na D to auto pod górkę nie cofa się.
Czy waszym zdaniem podejdzie do cabrio i czy warto za takie pieniądze jeśli faktycznie jest ok? No i jak auto będzie na tym chodzić?


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr lut 17, 2010 16:07

Jeśli lubisz automaty, albo poprostu chcesz mieć autko z automatem to jak najbardziej. Automatem jeździ się naprawdę fajnie, ale musisz o niego dbać. Ja niestety używam aut w bardzo ciężkich warunkach i wolę mieć bezobsługowego i bezproblemowe manuale. Co do elektroniki ona dość upraszcza sprawę, więc wszelkie awarie analogowej skrzyni mogą być dużo droższe.
Podejrzewam że ten MK1 to Twoja "zabawka" której nie zamierzasz katować, więc chyba spokojnie możesz wrzucić do niej automata. Na wszelki wypadek nie pozbywaj się starej skrzyni ani żadnych gratów, bo jak automat odpukać odmówił by posłuszeństwa będziesz mógł wrócić do dawnej konfiguracji :)