Strona 1 z 1

Problem z gaźnikiem

: śr lut 17, 2010 11:03
autor: marasok
Witam! mam problem prawdopodobnie z gaźnikiem, po odpaleniu silnika (odpala na dotyk),po kilku sekundach obroty spadają, nierówno pracuje, śmierdzi benzyną z wydechu i kopci, po przejechaniu około kilometra wszystko wraca do normy, wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe przy gaźniku ale nie pomogło, kopułka,palec, świece w porządku i mają nie duży przebieg. Może wie ktoś co go boli?

: śr lut 17, 2010 11:58
autor: genLODOWAmk2
ssanie ma ?? zmień filtr paliwa, nie zaszkodzi mu a nie kosztuje sporo...

: śr lut 17, 2010 11:59
autor: miś fazi
jakbyś jeszcze podał model gaźnika , to będzie prościej coś powiedzieć

: śr lut 17, 2010 12:02
autor: genLODOWAmk2
w 1.3 Mh jest peirburg 2e3... sam to mam :)

: śr lut 17, 2010 12:17
autor: marasok
Filtr wymieniam co 5 tyś km, czyli raz w roku, wydaje mi się że ssanie jest w porządku, po odpaleniu przepustnica jest przymknięta, silnik chodzi około 5 minut bardzo nierówno, potem jest wszystko ok- ssanie działa, ma wyzsze obroty a gdy się nagrzeje wyłączy sie i jest ok, pali teraz około 8,2 litrów czyli chyba jak na zime ok.
świece i przewody beru, świece 4 elektrody mają około 20tyś przebiegu,symbol silnika Mh, Dziwne jest to że odpali na dotyk i po ok dziesięciu sekundach zaczyna wariować. Zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie gary ale po przejechaniu około kilometra wraca do normy choć jest jeszcze na ssaniu i pracuje bardzo ładnie.

: śr lut 17, 2010 12:20
autor: genLODOWAmk2
a spalanie to w trasie czy w miescie ?? :D
moze zalewa Ci go na ssaniu

: śr lut 17, 2010 12:37
autor: marasok
To spalanie średnie, tankowałem teraz do pełna, połowa w trasie,połowa w mieście, jak wszystko było ok to palił 7-8 litrów latem. Może być że się zalewa, co można z tym zrobić, jakoś się to reguluje?

: śr lut 17, 2010 13:14
autor: miś fazi
Obrazek

[ Dodano: 17 Lut 2010 12:16 ]
pasuje sprawdzić uszczelkę na śrubie regulacyjnej składu mieszanki

: śr lut 17, 2010 13:20
autor: marasok
No dzięki, jakbyś mógł mi jeszcze podpowiedzieć która to śruba był bym bardzo wdzięczny, z góry dziękuje.

: śr lut 17, 2010 13:27
autor: miś fazi
masz ją pod nr . 17 , powiększ zdjęcie i zobaczysz , tam jest na niej o-ring który uszczelnia śrubę , nie może być uszkodzony lub pęknięty , ważne tak samo aby gaźnik nie ssał lewego powietrza np . na osi przepustnicy lub między gaźnikiem a kolektorem