Golf MK3 VAG - jakie możliwości?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Golf MK3 VAG - jakie możliwości?

Post autor: gv » sob gru 17, 2005 01:41

Witam. Kupiłem interfejs typu vag plus kabel. Oczywiście kupując miałem w tym jakiś cel :) Otóż nie działa mi ABS. Teraz już sprawdziłem, lewy przedni czujnik padnięty.
Tak zastanawiam się, jakie możliwości ma ten interfejs w moim golfie? Interfejs jest OBD1.
Rocznik: 93, wersja europe.
Silnik: 1.9 TD.
Próbowałem łączyć się z innymi elementami niż abs i niestety bezskutecznie. Tylko abs połączył mi się.
Czy dałoby sie zaprogramować samemu kilometry do przeglądu i inne rzeczy w tym samochodzie, czy tylko ABS?
Jak z silnikiem? Też mi nie połączył się :( Może złego oprogramowania używam? VAG COM PL Alpha 0.81. Nowa wersja 5041D-PL nie przechodzi testu. Czego jeszcze mogę używać do mojego autka?
Czy silnikiem steruje komputer, czy jest to układ typowo mechaniczny?
Myślę tutaj o oszczędzaniu paliwa przy zjeżdżaniu z górek na biegu :helm:

Pozdrawiam i dzięki za rady. :crazy:



Awatar użytkownika
gv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: gv » sob gru 17, 2005 11:00

Tak właśnie też myślałem. Chociaż dobrze, że udało mi się z ABSu usterki wyciągnąć :)

A możecie mi powiedzieć jak ekonomiczniej jeździć tym autkiem? Z górki na biegu, czy na luzie?

Skoro nie ma sterownika silnika, to odpowiedź nasuwa się sama?



Awatar użytkownika
gv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: gv » sob gru 17, 2005 15:02

Dzięki, tak właśnie robię.
A z górek jeździsz na biegu, czy luz wrzucasz?



Awatar użytkownika
gv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: gv » sob gru 17, 2005 19:51

Czyli muszę się trochę wyluzować. :) I wrzucać luz, żeby minimalnie zaoszczędzić. W bardziej ekstremalnych warunkach na biegu - oczywiście dla bezpieczeństwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości