VW GOLF TDI 4MOTION 85 kW Variant

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mistrz69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 08:27
Lokalizacja: Kielce

VW GOLF TDI 4MOTION 85 kW Variant

Post autor: mistrz69 » wt lut 16, 2010 17:29

witam
mam pytanie czy orientuje sie ktoś ,czy gumy stabilizatora(przód) do 4motion sa inne niz do zwyklych zawieszeń ? Pytam ponieważ wymieniłem je około 3000 km temu i znowu ten sam objaw:( . Dodam ,że wymieniłem obie gumy jednocześnie i był to zamiennik ze sredniej półki.czy ten typ poprostu tak ma??
z gory thx za odpowiedzi


Był mk1 , mk2 , mk3 , czas na MK4

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 16, 2010 18:16

Gumy dopasować trzeda do średnicy drążka. Po 3000 tyś jeżeli nadal pojawiły sie te same objawy to stawiam na wybity stabilizator... sprawdź dokładnie luz bo być może masz stabilizator do wymiany...


Dziki

mistrz69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 08:27
Lokalizacja: Kielce

Post autor: mistrz69 » wt lut 16, 2010 18:37

maryjan pisze:Gumy dopasować trzeda do średnicy drążka. Po 3000 tyś jeżeli nadal pojawiły sie te same objawy to stawiam na wybity stabilizator... sprawdź dokładnie luz bo być może masz stabilizator do wymiany...
OK tak zrobie ! nie wiesz ile taki stabilizator kosztuje ?? czy sa rozne do 4motion?


Był mk1 , mk2 , mk3 , czas na MK4

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt lut 16, 2010 18:44

Niestetey nie wiem


Dziki

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt lut 16, 2010 18:47

A ja proponuje z własnego doświadczenia założyć gumy o jeden rozmiar mniejsze jak przewiduje producent do twojej średnicy stabilizatora.

Miałem ten sam problem, że po kilku tysiącach gumy znowu się wybiły ponieważ drążek stabilizatora był już wypracowany w miejscu styku z gumą i nie dolegał na styk tylko miał minimalny luz i wybijał gumę. Założyłem gumy od modelu z drążkiem o 2 mm cieńszym i auto śmiga juz około 15 000 bez problemu.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10549
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lut 16, 2010 18:51




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości