Strona 1 z 2

: pt gru 16, 2005 21:11
autor: B_O_N_K
Wystarczy że wstawisz centralkę od centralnego i w drzwi kierowcy siłownik elektryczny. Sygnał z pilota sprawi że centralka poruszy siłownik, który otworzy drzwi kierowcy, a co za tym idzie, uruchomi fabryczny centralny zamek (pneumatyczny) który otworzy resztę drzwi, bagażnik i wlew paliwa ;)

PozdróVWka ;)

: pt gru 16, 2005 22:23
autor: miomio1
nie wstawiaj innego siłownika (np elektrycznego) , jeżeli masz siłowniki pneumatyczne sprawne ,to wstawienie elektrycznego jest bezsensowne .Najlepiej wstaw alarm i on będzie tobie wysyłał impuls do siłoników . Lub moduły z pilotem do centralnego , bez siłowników Wiem że ta osoba nr gg2945737 to posiada w sprzedaży za cenę 69 zł , przed chwilą z nim rozmawiałem
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1919505

: pt gru 16, 2005 22:36
autor: B_O_N_K
Ale w drzwiach od kierowcy nie ma żadnego siłownika który zamknie te drzwi. Dlatego potrzebny jest jeden elektryczny - najprostrze rozwiązanie. Wystarczy centralka i jeden siłownik za 10zł.

PozdróVWka ;)

: pt gru 16, 2005 22:45
autor: maverik
prawde mowiac zakladanie silownika tylko w jedne drzwi mija sie z celem co to za centralny
a zalozenie jednego silownika elektrycznego i np 3 pozostalych pneumatycznych nie specjalnie rozumiem co ma na celu ale technicznie jest trudne do wykonania(centrala steruje albo elektrycznym albo pneumatycznym-dlugosc impulsu)
polecam zalozebnie wszystkich silownikow jednego typu(elektryczne lub pneumatyczne) i zastosowanie centralki od zamka centralnego lub centralki alarmowej
oczywiscie alarm bedzie drozszy ale bedzie mial wiecej funkcji itp, centrala od zamka moze otwierac i zamykac zamki kluczykiem lub pilotem (jesli bedziesz mial modul radiowy do tego)

: pt gru 16, 2005 22:47
autor: B_O_N_K
A tak przy okazji - piszę jak jest w mk2, bo z tego co się przed chwilką dowiedziałem w mk3 w drzwiach od kierowcy jest siłownik ;)

PozdróVWka ;)

[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 9:54 pm ]
maverik pisze:prawde mowiac zakladanie silownika tylko w jedne drzwi mija sie z celem co to za centralny
a zalozenie jednego silownika elektrycznego i np 3 pozostalych pneumatycznych nie specjalnie rozumiem co ma na celu ale technicznie jest trudne do wykonania(centrala steruje albo elektrycznym albo pneumatycznym-dlugosc impulsu)
polecam zalozebnie wszystkich silownikow jednego typu(elektryczne lub pneumatyczne) i zastosowanie centralki od zamka centralnego lub centralki alarmowej
oczywiscie alarm bedzie drozszy ale bedzie mial wiecej funkcji itp, centrala od zamka moze otwierac i zamykac zamki kluczykiem lub pilotem (jesli bedziesz mial modul radiowy do tego)
Ale jeśli (omawiam przypadek z mk2) jest już fabryczny centralny zamek i chcemy zrobić go na pilota, lub dołożyć do tego alarm który będzie razem obsługiwał centralny to wówczas wstawiamy w drzwi kierowcy siłownik elektryczny wysterowany z pilota i kłopot z głowy - reszta drzwi, bagażnik i wlew paliwa otworzą się już "same".

: pt gru 16, 2005 23:13
autor: maverik
prawde mowiac nie do konca rozumiem dzialanie jednego elektryczne silownika z 3 pneumatycznymi, ale skoro sie da to niech tak zostanie

: pt gru 16, 2005 23:37
autor: B_O_N_K
maverik pisze:prawde mowiac nie do konca rozumiem dzialanie jednego elektryczne silownika z 3 pneumatycznymi, ale skoro sie da to niech tak zostanie
No więc co radziłbyś przy montowaniu alarmu obsługującego też centralny, gdy w drzwiach od kierowcy nie masz nic co by je otworzyło :chytry:

: sob gru 17, 2005 11:17
autor: maverik
jesli mialbym to robic sam to albo byl zakladal wszystkie pneumatyczne(skoro sa 3 to dokladam 1) albo wymienial je na wszystkie elektryczne a pneumatyczne sprzedal na allegro i prawdopodobnie odzyskal wiecej za pneumatyczny niz zaplacil za elektryczny
skoro kolega ma uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy to i jeden i drugi typ nie otworzy tych drzwi,
jak dokupi elektryczny to w jaki sposob bedzie otwieral inne drzwi
silownik elektryczny potrzebuje krotszego implsu niz pneumatyczny(za krotki impuls nie oworzy drzwi pneumatycznych, za dlugi impuls uszkodzi silownik elektryczny)
nie do konca wiem co to jest "uszkodzona pletwa" bo moze poprostu trzeba wymienic lub naprawic sam zamek kluczyka i dolozyc sterownaie radiem na silowniki i problem z glowy

: sob gru 17, 2005 14:56
autor: B_O_N_K
Oki, nieważne ;)
Tak czy inaczej ja w poniedziałek co fabrycznego pneumatycznego centralnego zamka dokładam jeden elektryczny (w drzwi), podpinam to wszystko do alarmu i mam w pełni działający alarm + centralny na pilota ;)

PozdróVWka ;)

: sob gru 17, 2005 16:09
autor: masbud
nie musisz zakładać żadnych siłowników elektrycznych, wystarczy, że kupisz sterownik centralnego zamka na pilota np. Magicar 820 - koszt 84 zł- gdzie masz do wyboru różne opcje sterowania. W golfie sterowanie odbywa sie plusem. Możesz podpiąć na dwa sposoby tzn. do kabla sielonego (otwieranie) i do szarego (zamykanie) lub przeciąć kabel czerwono-czarny (pin 4 przy pompce) na którym pojawia sie plus lub minus w zależności czy zamki są otwarte lub zamknięte. Mam nadzieję, że rozwiałem twoje wątpliwości. Jeżeli masz mrugajacą diodę przy rygielku w drzwiach kierowcy tzn. ze masz fabryczny alarm który jest uzbrajany po zamknięciu drzwi i można to razem spiąć i masz całkiem dobre zabezpieczenie.

: sob gru 17, 2005 16:42
autor: B_O_N_K
rafi1985 pisze:czyli musze koniecznie podpinac silownik elektryczny do zamka od kierowcy??? mam pneumatyczny i slyszalem ze wystarczy dodac sterowbnik do centralki w bagazniku i bedzie gites
Nie musisz elektrycznego wkładać. Mój pierwszy post w tym temacie wymika z tego że nie wiedziałem że w mk3 we wszystkich drzwiach są siłowniki - napisałem go na przykładzie mk2.

U Ciebie wystarczy sterownik do centralki i będzie oki ;)

PozdróVWka ;)