SWAP silnika z Jetty do MK1
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP silnika z Jetty do MK1
Witam. Mam takie oto pytanko. Czy do mk1 podejdzie silnik ze skrzynią z jetty ? Jetta to 1,6 TD ( SB) Dzięki pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 15:00 przez sisu32, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślę ,że tu : http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=15 szybciej odpowiedź uzyskasz kolego.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
robiłem swap 16v z mk2 do mk1 , żeby powiesić silnik wystarczyło zamienić łapy silnika z mk1 do silnika zmk2 , tu powinno być podobnie chociaż nie gwarantuje (zależy jaki masz teraz silnik), pozdr
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
W jedynce siedział oryginalnie 1.5 d, 1.6 to bliźniacza konstrukcja, także nie powinno być problemu, będziesz musiał kupić łapy i pewnie poduszki pod silnik.
Problem może być natomiast w nadwoziu, bo podobno diesle, tak jak GTI mają wzmacnianą budę, dodatkowe zgrzewy żeby nadwozie się nie rozłaziło od ciężkiego silnika i wibracji.
Problem może być natomiast w nadwoziu, bo podobno diesle, tak jak GTI mają wzmacnianą budę, dodatkowe zgrzewy żeby nadwozie się nie rozłaziło od ciężkiego silnika i wibracji.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- tutaj to akurat myślę, ze to jest ściema.t0mal pisze:Problem może być natomiast w nadwoziu, bo podobno diesle, tak jak GTI mają wzmacnianą budę, dodatkowe zgrzewy żeby nadwozie się nie rozłaziło od ciężkiego silnika i wibracji.
Silnik 1.6 TD będzie pasował do mk1, ale trzeba skołować łapy do mk1 i przykręcić je do tego silnika i nie obejdzie się bez małej przeróbki nadwozia - w przypadku silnika 1.3 w mk1 wspornik silnika na prawej podłużnicy jest z przodu. Silnik 1.6 TD jest oparty na "dużym" bloku, a 1.3 na małym. W związku z różnicą w budowie silników trzeba przespawać ten wspornik bardziej w kierunku tyłu. Blacharz sobie z tym poradzi. Po takim przespawania do mk1 wejdzie każdy silnik oparty na "dużym" bloku - czyli np z mkII - wszystkie 1.8 i 1.6 oraz np. 2.0 16V - 9A.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości