Strona 1 z 1
Dziwny zapach w kabinie jakbys sprzglo 1.8 RP
: ndz lut 14, 2010 15:05
autor: kamillionaire
Witam
Piszę dziś gdyż moja maszyna ma jednak mankament następny;(
Jak auto jest odpalone w sumie nie istotne czy jedzie czy stoi..Czuć w kabinie dziwny zapach jakby palonce sie sprzeglo albo hamulce...
Jak podniesie sie maske to ten zapach jest wlasnie bardziej wyczuwalny od strony skrzyni...
Czy to to mozliwe ze się sprzegło pali nawet gdy auto stoi odpalone..?
Re: Dziwny zapach w kabinie jakbys sprzglo 1.8 RP
: ndz lut 14, 2010 15:20
autor: Haki
Chamillionaire pisze:Witam
Piszę dziś gdyż moja maszyna ma jednak mankament następny;(
Jak auto jest odpalone w sumie nie istotne czy jedzie czy stoi..Czuć w kabinie dziwny zapach jakby palonce sie sprzeglo albo hamulce...
Jak podniesie sie maske to ten zapach jest wlasnie bardziej wyczuwalny od strony skrzyni...
Czy to to mozliwe ze się sprzegło pali nawet gdy auto stoi odpalone..?
Hamulce na postoju odpadają z przyczyn wiadomych

zostaje to sprzęgło ... a czy może ??? oczywiście ,że tak - wystarczy ,że tarcza za mocno dociska i trze... stąd takie akcje.
mechanik - podnośnik i akcja rozbieranie
: ndz lut 14, 2010 15:26
autor: kamillionaire
Hmm to w sumie co odrzu kupowac nowe sprzeglo bo i tak bedzie musial to rozebrac...
Bo smrud jest coraz gorszy...Myslalem ze to instalacja gazowa ale to nie zapach gazu tylko wlasnie jak by sie cos topilo...
: ndz lut 14, 2010 15:33
autor: italiano_83
Haki pisze:wystarczy ,że tarcza za mocno dociska i trze... stąd takie akcje.
Jak jest za mocno dociśnięta to jak może trzeć??
Nic nie rozumiem

Możesz to jakoś wytłumaczyć??
Na postoju jak nie wciskasz sprzęgła to tarcza dociskana jest do koła zamachowego i im mocniej tym lepiej - jak by się ślizgała po powierzchni koła to mogła by się "palić" ale jak jest dociśnięta to jak - o co trze??
[ Dodano: 14 Lut 2010 14:37 ]
Czy to to mozliwe ze się sprzegło pali nawet gdy auto stoi odpalone..?
ślizga ci się sprzęgło podczas jazdy?? Szumi ci na postoju?? Sprzęgło to śmierdzi jak jest upalone i się ślizga podczas dynamicznej jazdy, a na postoju jak by się ślizgało to byś takim samochodem nawet nie ruszył..

: ndz lut 14, 2010 15:37
autor: Haki
italiano_83 pisze:Haki pisze:wystarczy ,że tarcza za mocno dociska i trze... stąd takie akcje.
Jak jest za mocno dociśnięta to jak może trzeć??
Nic nie rozumiem

Możesz to jakoś wytłumaczyć??
Na postoju jak nie wciskasz sprzęgła to tarcza dociskana jest do koła zamachowego i im mocniej tym lepiej - jak by się ślizgała po powierzchni koła to mogła by się "palić" ale jak jest dociśnięta to jak - o co trze??
Italiano - źle napisałem heheh wybacz miałem na myśli to co napisałeś a wyszło inaczej...
Oczywiście masz rację z dociskiem tarczy -im mocniej tym lepiej.
Od tego kolega szukający problemu powinien zacząć.
: śr lut 24, 2010 10:20
autor: kamillionaire
Sprawa obadana nowy komplet zawital....Dzieki wszystkim za porady