Strona 1 z 1

prawdopodobnie moduł

: sob lut 13, 2010 00:38
autor: ryba1986adam
witam mam problemy z odpaleniem polówki 86r. 1,0 poj. otóż nie chce odpalić już było sprawdzana pompka paliwa - dochodzi paliwo... jest taki problem że nie ma iskry do cewki dochodzi prąd z cewki dochodzi ale nie ma na aparacie zapłonowym ... czy winą jest moduł zapłonowy?! błagam pomóżcie już drugi dzień kombinuje i nie wiem co jest nie tak...

: sob lut 13, 2010 00:40
autor: waski1
ryba1986adam pisze:czy winą jest moduł zapłonowy?
A tam jest cewka razem z modulem ???
ryba1986adam pisze:do cewki dochodzi prąd z cewki dochodzi ale nie ma na aparacie
Tego nie rozumiem?

: sob lut 13, 2010 00:40
autor: dziejo
ryba1986adam pisze:czy winą jest moduł zapłonowy?
nie wiem jak w tym silniku ale cewka moze być zespolona wraz z modułem
sprawdz jeszcze masę
ps
ale skoro do cewki dochodzi a z cewki juz nie to moze być cewka walnięta

: sob lut 13, 2010 00:44
autor: edzio
Moduł jest osobno,raczej winny hall w aparacie.

: sob lut 13, 2010 08:39
autor: ryba1986adam
właśnie na początku nie wiedziałem że jest cewka i moduł ale są oby dwie rzeczy... cewka jest dobra , może troche źle to opisałem więc do cewki dochodzi prąd i z cewki też wychodzi ale juz na aparacie nie ma napięcia ... jeszcze dziś sprawdze czujnik halla...

: sob lut 13, 2010 09:41
autor: Paweł Marek
cewka jest zasilana poprzez moduł, skoro ma napięcie to raczej moduł na razie zostaw. Z kolei na bocznych pinach czujnika halla jest napiecie od sterownika silnika. Więc albo kable uszkodzone albo sterownik tego napięcia nie podaje, w tym przypadku sprawdź bezpiecznik od zasilania sterownika silnika - numeru nie znam więc wszystkie sprawdź

: sob lut 13, 2010 15:50
autor: ryba1986adam
załozony został nowy aparat zaplonowy i nadal brak iskry...

: sob lut 13, 2010 16:31
autor: Paweł Marek
ryba1986adam, nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale napisałes w pierwszym poscie że brak napiecia na aparacie zapłonowym czyli chodziło ci chyba o czujnik halla. Więc nie wiem jakie było logiczne uzasadnienie wymiany aparatu zapłonowego skoro jego czujnik halla nie dostaje zasilania. Albo czegos nie rozumiem.
Nawet nie napisałeś typu silnika, ja np nie wiem czy Polówka ma aparat zapłonowy z czyujnikiem halla czy jest stykowy.

[ Dodano: Sob Lut 13, 2010 3:32 pm ]
wczesniej pomyliłem z tym napieciem od sterownika, pomyliłem rocznik o 10 lat kurcze, teraz ty dopisz co pwinineś

: sob lut 13, 2010 17:56
autor: ryba1986adam
za sugerowałem się opinią wcześniejszą na temat halla na szczęście można było oddać aparat . napiszę może jeszcze raz do cewki dochodzi prąd z cewki też wychodzi biegnie do modułu zaznaczam że jest na podszybiu) do modułu dochodzą 6 kabelków na trzech jest prąd poźniej do aparatu dochodzą 3 kabelki z modułu i jest tylko jeden dający prąd!!! czy winą może być moduł?!?!? ... polówka jest stara z 86.r 1.0 benzyna ale daje rade jak na swój wiek ...

: sob lut 13, 2010 18:03
autor: Paweł Marek
tak moduł moze być winien. Ale sprawdź jeszcze czego brak na czujniku halla: plusa czy masy mierząc pojedyńczo pomiędzy jednym z bocnych styków wtyczki halla a klemami aku -