Strona 1 z 1

Tęgie mrozy i unieruchomiony Golf.RP 1800

: pt lut 12, 2010 21:36
autor: Andrzej1
Witam
Mój syn pojechał moim Golfem do Lublina.Samochód tam zamarzł.Telefonicznie nie
jestem w stanie mu pomóc.Syn z zawodu jest informatykiem.Wie gdzie się wlewa
paliwo i jak przekręcić kluczyk.Samochód stoi na Podwalu .
Czy ktoś z kolegów z forum może mu udzielić porad na miejscu?
Pozdrawiam.Andrzej.

: pt lut 12, 2010 22:21
autor: Jajcek
Obawiam sie iż nie zamarzł a padł akumulator. Niech może go ktoś pociągnie i na pych odpali

: pt lut 12, 2010 22:27
autor: Andrzej1
Witam
Akumulator jest nowy i dobrze kręci.Przed mrozami do zbiornika syn wlał denaturat.Ja
na odległość nie jestem w stanie pomóc.
Pozdrawiam Andrzej.

: pt lut 12, 2010 22:35
autor: Jajcek
Najlepszy akumulator robi wysiadke przy niskich temperaturach. Może był w zbiorniku syf i jak zalał zbiornik denaturatem to syf sie ruszył i dostał się w przewody i je poprostu zapchał (już przerabiałem identyczna sytuację).

Gdybym był u Tesciów w Lublinie to bym pojechał i go ściągnął lub przenocował ale że jestem od Lublina 350 km to na odległość nie pomoge - moge jedynie pogdybać. Panowie z LU pomóżcie uzytkownikowi VAG bo nastepnym razem to wy możecie potrzebować pomocy. Pozdrawiam

: pt lut 12, 2010 22:37
autor: albert1973
Andrzej napisz coś więcej tzn co mu kazałeś sprawdzić ,co już zrobił , itp to będzie łatwiej doszukiwać się przyczyn

: pt lut 12, 2010 22:38
autor: _Marcin_
Andrzej1, spróbuj może na w forach regionalnych na grupie lubelskiej zapytać, może będzie szybciej.

: pt lut 12, 2010 22:51
autor: luki316
powiem tak nic się nie leje do ropy a już wo gole denaturat jeszcze ja wlał ten denaturat to pól biedy jest jeszcze dezyturat który ma w sobie dużo wody i się oddziela od ropy,daje rękę uciąć ze to właśnie zrobił i ma zawalony filtr paliwa,chyba ze w zbiorniku jest sitko wstępne i mu porostu cale zakleiło ze nie ma siły pociągnąć ropy

: pt lut 12, 2010 23:05
autor: Andrzej1
Witam
Poradziłem synowi żeby wykręcił świece i je wygrzał (były mokre).
Następnie ma odkręcić (zdemontować )gumową rurę z kolankiem do wtrysku ,sprawdzić
czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem jest wtrysk paliwa(to widać)
Ma ze sobą dobry miernik więc ma zmierzyć oporność niebieskiego czujnika który odpowiada
za ssanie.Jeśli omomierz wskaże inaczej niż 2,5-3,5 kΩ to ma kupić w sklepie taki opornik
i na nim dokonać rozruch ,a potem kupić czujnik jeśli próba będzie pozytywna.
Ma wykręcić jeszcze jedną świecę i sprawdzić czy jest iskra.
Więcej nie mogę doradzić.
Pozdrawiam.Andrzej.

: pt lut 12, 2010 23:24
autor: chosen
Andrzej1, jestem z lublina takze jak do jutra nie poradzi sobie z golfem to mu moge spróbowac coś pomóc. Pracuje do 15 a więc jedynie po 15 ...

jak cos wal na pw.

: pt lut 12, 2010 23:37
autor: Andrzej1
Chosen dziękuję powiadomiłem syna dałem mu namiar na forum i login.
Pozdrawiam.Andrzej.

: sob lut 13, 2010 02:53
autor: M4YST3R
mysle, ze juz doszliscie co sie stalo? ja bym powiedzial, ze zwyczajnie go zalal. pewnie ciagle gazu dodawal jak nie odpalal i paliwo na tlokach tez sie zebralo =]

: sob lut 13, 2010 12:25
autor: RasPL
:blush:
luki316, jakiej ropy w RP, RP nie znaczy RoPa :goof: