Wysokie spalanie w 1.3i

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Student008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 12, 2010 15:39
Lokalizacja: Siemianowice

Wysokie spalanie w 1.3i

Post autor: Student008 » pt lut 12, 2010 15:52

Witam kupiłem ostatnio golfa mk2 1990 1.3 na wtrysku. Przy pierwszym mierzeniu wyszło mi spalanie 14.5 litra :( drugi pomiar pokazał to samo. Moja jazda to 100% miasto no ale bez przesady. Ponadto gdy auto już się nagrzeje zaczyna tracić obroty na jałowym biegu i gaśnie muszę dodawać gazu jak np. stoję na światłach. Być może to ma jakiś związek ze sobą. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lut 12, 2010 15:58

czujnik temperatury- sonda lambda - i sprawdzenie wtrysków :bajer:



Awatar użytkownika
Danijel
youngtimer
youngtimer
Posty: 1170
Rejestracja: wt cze 03, 2008 10:21
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Danijel » pt lut 12, 2010 16:01

Skoro niedawno go kupiłes zacząłbym od wymiany filtrów, płynów ale przede wszystkim świec. One mają wpływ na spalanie,wiem, bo też mi duzo palił... :) Co do nagrzewania sie silnika i wyskokiego spalania winny moży termostat. Gaśniecię na wolnych obrotach to kwestia regulacji śróbki ( chyba 8 ) przy przepustnicy. Przynajmniej to wystarczyło w moim przypadku

[ Dodano: 12 Lut 2010 15:01 ]
dziejo pisze:czujnik temperatury- sonda lambda - i sprawdzenie wtrysków :bajer:
Też może być dziejo, :bigok:
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 16:02 przez Danijel, łącznie zmieniany 1 raz.



oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » pt lut 12, 2010 16:26

Cos dla ciebie kolego http://www.data.com.pl/2_...h/swiece_2.html , A mianowicie zgodze sie z resztą sprawdz wtryski , sonde albo czujnik temperatury. Podjechał bym na kompa i działał dalej


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 12, 2010 20:46

Student008, wymiana filtrów kabli świec po pierwsze. Potem regulacja - zasada jak w gaźniku: śróba od składu na przepływomierzu, od obrotów przy wtrysku reguluje się z odpięta sondą. Kontrola zaworu podnoszącego obroty na zimnym (szczegóły w szukajce na dole). Dopiero jeśli nie pomoże to dalsze testy.
oldi90 pisze:Podjechał bym na kompa i działał dalej
sorki ale w NZ to najwyżej może sobie po kompie przejechać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Student008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 12, 2010 15:39
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Student008 » sob lut 13, 2010 01:48

OKI jutro zabieram się za sprawdzanie na pierwszy ogień pójdzie sonda. Od razu potem opisze rezultaty. :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości