puknięcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
puknięcie
witam jestem nowy i mam pytanie golf 3 1,4
prosze o porady
podczas gwałtownego hamowania słuchać takie mocne puknięcie jak mocno wcisne pedał jest up i jak puszcze to łup takie uczucie jagby buło coś luznego i przeskakiwało
dodam że były wymieniane wszystkie elemęty na wahaczu gumy i łożyska amortyzatorów oraz tuleje belki tył 2 dni temu i nic niepomogło
następna sprawa jak gdzieś wjade w dziure to słychać takie dobicie i chrobotanie
jak sprawdzić przeguby czy są sprawne
prosze o porady
podczas gwałtownego hamowania słuchać takie mocne puknięcie jak mocno wcisne pedał jest up i jak puszcze to łup takie uczucie jagby buło coś luznego i przeskakiwało
dodam że były wymieniane wszystkie elemęty na wahaczu gumy i łożyska amortyzatorów oraz tuleje belki tył 2 dni temu i nic niepomogło
następna sprawa jak gdzieś wjade w dziure to słychać takie dobicie i chrobotanie
jak sprawdzić przeguby czy są sprawne
naprawa21
sworznie też
ale jeszcze jedno
jak mam auto zgaszone i wykonuje ruch kierownicą w prawo
takie szarpanie w prawo i w lewo to jak szarpie w prawo to słysze stukanie pod pedałami
znajomy powiedział że to luz kolumny kierownicy i raczej w niczym nie przeszkadza troszke dziwne bo wcześniej tego nie było
ale jeszcze jedno
jak mam auto zgaszone i wykonuje ruch kierownicą w prawo
takie szarpanie w prawo i w lewo to jak szarpie w prawo to słysze stukanie pod pedałami
znajomy powiedział że to luz kolumny kierownicy i raczej w niczym nie przeszkadza troszke dziwne bo wcześniej tego nie było
naprawa21
a górne łożysko macpersona? popatrz też czy to moze faktycznie jakiś luz na kolumnie, może któryś krzyżak sie zatarł i nie pracuje jak powinien.
[ Dodano: 11 Lut 2010 21:49 ]
klocki dają taki metaliczny stukot. kiedyś miałem takie cos w oplu okazało sie ze trzeba było dokrecic tuleje wachacza. przeguby sprawdzisz łapiąc za półos ręką i ruszasz czy maja luz tak wewnętrzne a zewnętrzne na skreconych kołach czy chrubocza.
[ Dodano: 11 Lut 2010 21:49 ]
klocki dają taki metaliczny stukot. kiedyś miałem takie cos w oplu okazało sie ze trzeba było dokrecic tuleje wachacza. przeguby sprawdzisz łapiąc za półos ręką i ruszasz czy maja luz tak wewnętrzne a zewnętrzne na skreconych kołach czy chrubocza.
witam dziękuje za odpowiedzi byłem dziś u dobrego mechanika i się okazało
że to pukanie w silniku to nie w silniku tylko w skrzyni jest słychać jakieś łożysko czy coś takiego bo po wciśnięciu sprzęgła stukot niknie
jeśli chodzi o stukanie przy skręcaniu kierownicą to ponoć krzyżak
a jeśli chodzi o walnięcie przy chamowaniu to wyrobiły się jakieś tulejki przy zaciskach taką dostałem odpowiedz
że to pukanie w silniku to nie w silniku tylko w skrzyni jest słychać jakieś łożysko czy coś takiego bo po wciśnięciu sprzęgła stukot niknie
jeśli chodzi o stukanie przy skręcaniu kierownicą to ponoć krzyżak
a jeśli chodzi o walnięcie przy chamowaniu to wyrobiły się jakieś tulejki przy zaciskach taką dostałem odpowiedz
naprawa21
WITAM CO CHODZI O WALENIE PODCZAS GWAŁTOWNEGO CHAMOWANIA TO BYŁY LUŻNE KLOCKI A DOKŁADNIE WYMIANA BLASZEK NARAZIE JEST OKI
CO CHODZI O STUKOT KIEROWNICY TO NIE KRZYŻAK ANI NIE KOLUMNA TYLKO TA PROWADNICA ZĄBKOWANA MECHANIK WOŁAŁ NATO MAGLOWNICA
A MAM TYTANIE OTO ŁOŻYSKO WYCISKOWE SPRZĘGŁO JAK AUTKO JEST ODPALONE TO NIEWALI TYLKO SŁYSZE TAKI CIĄGŁY DELIKATNY STUKOT JAK WCISNE SPRZĘGŁO TO CICHNIE
PROSZE O PORADE JAK TO NAPRAWIĆ
A CO CHODZI O WYMIANE TULEJI BELKI TYLNIEJ TO MECHANICY ŚPIEWALI SOBIE OD 250ZŁ DO 350 ZŁ
ZROBIŁEM TO SAM
WIECHAŁEM NA KANAŁ ODKRĘCIŁEM TE ŚRUBY CO SĄ W TULEJACH POWYPINAŁEM PRZEWODY CHAMULCOWE ABY WACHACZ OPADŁ ZAKLINOWAŁEM KOŁA KOŁKAMI DOBIŁEM JE ABY KOŁA SIĘ DOSUNEŁY
WZIEŁEM OSTRE DŁUTO I POWYBIJAŁEM GUMY Z SIRODKA
POTEM WYKROIŁEM RESZTE GUMY Z TULEJI
WZIEŁEM BRZESZCZOT NACIEŁEM DO 1 STRONY I OD 2 LEKKO PUKNEŁEM I PIERSZCIENIE POWYPADAŁY
WYCZYŚCIŁEM GNIAZDA PAPIEREM NASMAROWAŁEM OLEJEM I TAKOM SPORAWOM ŚCIĄGACZKĄ DO ŁOŻYSK NA 2 RAMIENNĄ WPRASOWAŁEM TULEJE
CAŁA OPERACJA ZAJEŁA GODZINKE
CO CHODZI O STUKOT KIEROWNICY TO NIE KRZYŻAK ANI NIE KOLUMNA TYLKO TA PROWADNICA ZĄBKOWANA MECHANIK WOŁAŁ NATO MAGLOWNICA
A MAM TYTANIE OTO ŁOŻYSKO WYCISKOWE SPRZĘGŁO JAK AUTKO JEST ODPALONE TO NIEWALI TYLKO SŁYSZE TAKI CIĄGŁY DELIKATNY STUKOT JAK WCISNE SPRZĘGŁO TO CICHNIE
PROSZE O PORADE JAK TO NAPRAWIĆ
A CO CHODZI O WYMIANE TULEJI BELKI TYLNIEJ TO MECHANICY ŚPIEWALI SOBIE OD 250ZŁ DO 350 ZŁ
ZROBIŁEM TO SAM
WIECHAŁEM NA KANAŁ ODKRĘCIŁEM TE ŚRUBY CO SĄ W TULEJACH POWYPINAŁEM PRZEWODY CHAMULCOWE ABY WACHACZ OPADŁ ZAKLINOWAŁEM KOŁA KOŁKAMI DOBIŁEM JE ABY KOŁA SIĘ DOSUNEŁY
WZIEŁEM OSTRE DŁUTO I POWYBIJAŁEM GUMY Z SIRODKA
POTEM WYKROIŁEM RESZTE GUMY Z TULEJI
WZIEŁEM BRZESZCZOT NACIEŁEM DO 1 STRONY I OD 2 LEKKO PUKNEŁEM I PIERSZCIENIE POWYPADAŁY
WYCZYŚCIŁEM GNIAZDA PAPIEREM NASMAROWAŁEM OLEJEM I TAKOM SPORAWOM ŚCIĄGACZKĄ DO ŁOŻYSK NA 2 RAMIENNĄ WPRASOWAŁEM TULEJE
CAŁA OPERACJA ZAJEŁA GODZINKE
naprawa21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości