Zwarcie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Zwarcie?

Post autor: ManieKK » czw lut 11, 2010 20:01

Witam wszystkich. Mam problem i nie wiem co jest grane. Przy skrecaniu kierownica(nie zawsze) z okolic kierownicy slysze jakby cos sie "smazylo". Trwa to krotko i przestaje. Dzis kiedy odpalilem silnik zaczelo smierdziec w kabinie jakas spalenizna ale pozniej przestalo. Nie mam pojecia co jest... Mial ktos cos takiego? Nawet nie wiem czego szukac:/



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Zwarcie?

Post autor: Haki » czw lut 11, 2010 20:26

ManieKK pisze:Witam wszystkich. Mam problem i nie wiem co jest grane. Przy skrecaniu kierownica(nie zawsze) z okolic kierownicy slysze jakby cos sie "smazylo". Trwa to krotko i przestaje. Dzis kiedy odpalilem silnik zaczelo smierdziec w kabinie jakas spalenizna ale pozniej przestalo. Nie mam pojecia co jest... Mial ktos cos takiego? Nawet nie wiem czego szukac:/

Opis wymiany manetki znajdziesz na forum ... podejrzewam ,że tam masz uwalone to czymś ... typu plak itp środki ,albo styki się już powypalały.
U kolegi rozbierałem w MK4 - bo problem podobny - to wszystko było tak tłuste od tych sprayów ,że masakra --- zawaliło całe kostki - i zaczęły się problemy.
Słowem = bez rozebrania = wyczyszczenia i oględzin nic więcej powiedzieć nie mogę.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » czw lut 11, 2010 21:21

Mozesz napisac jakiej manetki? Nie wiem o co chodzi. Co dokladnie rozebrac??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lut 11, 2010 22:16

ManieKK pisze:Mozesz napisac jakiej manetki? Nie wiem o co chodzi. Co dokladnie rozebrac??
Osłony wokół kierownicy musisz ściągnąć ... inaczej się nie dobierzesz do wtyków


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » czw lut 11, 2010 22:29

Rozumiem ale czego mam tam szukac? Od czego te wtyki? Widac to od razu jak rozbiore? Jak to wyglada? Robiles to to moglbys opisac troche co i jak



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lut 11, 2010 23:47

ManieKK pisze:Rozumiem ale czego mam tam szukac? Od czego te wtyki? Widac to od razu jak rozbiore? Jak to wyglada? Robiles to to moglbys opisac troche co i jak
Napisałeś ,że dymi się z tamtych okolic - więc patrzysz na wtyki od manetek - samą stacyjkę - słowem wszędzie tam gdzie jakieś napięcie dochodzi...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » pt lut 12, 2010 12:58

Haki pisze:
ManieKK pisze:Mozesz napisac jakiej manetki? Nie wiem o co chodzi. Co dokladnie rozebrac??
Osłony wokół kierownicy musisz ściągnąć ... inaczej się nie dobierzesz do wtyków
Czy żeby zdjąć osłony trzeba zdejmować kierownicę?I czy jeżeli zdejmę kierownicę przy odłączonym akumulatorze i rozłączę taśmę airbag to wywali mi błąd na desce?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lut 12, 2010 16:04

zikr6 pisze:
Haki pisze:
ManieKK pisze:Mozesz napisac jakiej manetki? Nie wiem o co chodzi. Co dokladnie rozebrac??
Osłony wokół kierownicy musisz ściągnąć ... inaczej się nie dobierzesz do wtyków
Czy żeby zdjąć osłony trzeba zdejmować kierownicę?I czy jeżeli zdejmę kierownicę przy odłączonym akumulatorze i rozłączę taśmę airbag to wywali mi błąd na desce?
Kierownica zostaje. Dla ułatwienia możesz sobie ją tylko odbezpieczyć - wysunąć na maxa do siebie.
Śrubki masz pod spodem... bez problemu zobaczysz... co i jak.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości