GOLF 1.6 CL nie chce zapalić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

radek37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 11, 2010 16:49
Lokalizacja: Szczecin

GOLF 1.6 CL nie chce zapalić

Post autor: radek37 » czw lut 11, 2010 17:09

Witam. Mam problem z moim Golfem (1.6 CL benzyna + gaz, prod. 1991, gaźnik, wymienione filtry, świece, płyny...) - nie chce odpalać. Któregoś dnia wsiadłem, chciałem go odpalić - zapalił i zaraz zgasł, potem już nie odpalił. Nie odpala ani na benzynie ani na gazie (choć rozrusznik chodzi).
Na holu dojechałem do warsztatu mechanicznego (podobno dobrego) w Szczecinie. Tam pan mechanik popatrzył, zastanowił się, i po godzinie stwierdził, że to wina "przepalonej płytki w komputerze pokładowym". Dodam, że jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzację i szczerze mówiąc nie wiedziałem nawet że Golf II posiada komputer.

Dziś miałem już odebrać auto, pojechałem do warsztatu i się okazało, że auto w rękach mechanika także nie chce odpalać. (mechanik tłumaczył ze "auto chodziło" ale teraz znowu nie wiedzieć dlaczego nie chce chodzić, nawet po wymianie owego przepalonego modułu komputera [250 zł sobie zażyczył za wymianę tego modułu]).

Proszę osoby które znają się na mechanice aby pomogły, wypowiedziały się w tej sprawie, bo czuję że facet chce mnie zrobić w ciężkiego "balona". Czy Golf ma komputer pokładowy? Co może być przyczyną tej usterki? Na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem chętnie, tylko proszę - pomóżcie.



oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » czw lut 11, 2010 17:26

komputer pokładowy ? mysle ze tu chodzi o sterownik. Ja bym nie zapłacił ani grosza owemu fachmanowi. Kazał bym wyciagnąc to co zamontował i włozyc stare. Ja bym zaczoł od podpięcia autka na komputerek