Strona 1 z 1
1.3 luz zaworowy
: śr lut 10, 2010 22:27
autor: toffic
Jak w głowicy takiej jak na zdjęciu ustawia się luz zaworowy??

: śr lut 10, 2010 23:05
autor: wojtas46
A nie masz tam hydraulicznych popychaczy ?
: śr lut 10, 2010 23:11
autor: toffic
nie ma
: śr lut 10, 2010 23:38
autor: jhosef
Możesz mieć regulację płytkową. Potrzebujesz: szczelinomierz, najlepiej specjalną dźwignię go wpychania popychaczy, specjalne szczypce do wyciągania płytek. Bez tych dwóch ostatnich też można sobie poradzić. Szczelinomierzem mierzysz szczelinę przy podniesionej krzywce, na dole każdej płytki masz jej wymiar, obliczasz z luzu i pytki jaka ma być nowa - dająca odpowiedni luz. Wymieniasz i tyle. Płytki są coraz ciężej dostępne. Ja czekałem 2 dni aż skądś ściągnęli. Jeśli masz za duży kupujesz odpowiednio grubszą. Z tą dźwignią jest o tyle łatwiej ze elegancko wpycha się popychacz i wyciągasz płytkę, można próbować innych metod. Płytki widać na samej górze popychaczy, pompychacze mają wcięcia ułatwiające wyciąganie szczypcami.
[ Dodano: 10 Lut 2010 22:40 ]
Tak mniej więcej wyglądają te narzędzia
http://amin.swistak.pl/000/070/70760_222_p.jpg
: śr lut 10, 2010 23:40
autor: Paweł Marek
szkli sie to zdjęcie że nic nie widać, ale jeśli to VW przed 85 to się płytki regulacyjne wymienia zgodnie z pomiarem szczelinomierzem
[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 10:41 pm ]
jhosef pisze:Ja czekałem 2 dni aż skądś ściągnęli.
starzy mechanicy mają ich stosy, trzeba takiego znaleźć
: czw lut 11, 2010 00:11
autor: toffic
tam nie ma płytek, są takie dżwigienki podparte na śrubach, pytanie czym kręcić bo nie chce się to ruszyć

pewnie od nowości nikt tu nie zaglądał
: czw lut 11, 2010 00:33
autor: Paweł Marek
toffic, to czemu nie piszesz o co biega, z czego ta głowica. Nie widac na fotce, ale z reguły luzuje się nakrętkę, reguluje luz śróbką i nakrętką kontruje. Dokładniej nie widać na tym zdjęciu
: czw lut 11, 2010 08:17
autor: Jesionvr6
to jest stara głowica jak z mk1 lub mk2 przed 86r i reguluje sie ta właśnie sruba pod dzwigienką a ona jest na ciasno spasowana z głowica bo tam nie ma kontrującej nakretki i musisz to ruszyc zeby wyregulować
: czw lut 11, 2010 14:00
autor: toffic
jeson pisze:to jest stara głowica jak z mk1 lub mk2 przed 86r i reguluje sie ta właśnie sruba pod dzwigienką a ona jest na ciasno spasowana z głowica bo tam nie ma kontrującej nakretki i musisz to ruszyc zeby wyregulować
sam do tego doszedłem wczoraj o 2 w nocy

ale dzięki za potwierdzenie
