Luźne klocki w zacisku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Luźne klocki w zacisku

Post autor: pzolnierz » śr lut 10, 2010 21:06

Witam,
klocki w moich zaciskach mają duże luzy i podczas jazdy głośno stukają. Rozebrałem zacisk i okazało się że na tej części gdzie klocek przesuwa się zostało wybite drobne wyżłobienie, pomimo nowych klocków i blaszek zaciskowych stukanie nie ustało. Dodam że mój golf jest z 1993 roku i rozumiem że jakieś zużycie eksploatacyjne części już jest, chodzi mi tylko jak by tą usterkę usunąć?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr lut 10, 2010 21:09

Jak się prowadnica wyrobiła, to już nic nie zrobisz - to jest odlew.. pozostaje poszukanie używanej lub nowej i wymiana..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » śr lut 10, 2010 21:12

Mi też tak strasznie "dzwoniły" klocki, bo miały luzy. Nowe klocki i blaszki nic nie dadzą. Musisz kupić tuleje na których przesówa się zacisk. Dodam, że nie wim z czego są zrobione, ale w zwyklym sklepie po rabacie 10% dałem 108 za dwa komplety (na dwa koła). W jedym komplecie są dwie tuleje.
Cena straszna jak za cztery tuleje, ale problem rozwiązany w 100%.
Polecam zakup.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

pzolnierz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lis 22, 2008 20:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pzolnierz » pn lut 15, 2010 21:26

Czy to chodzi o te elementy które przedstawiłem poniżej? Zarówno prowadnice jak i te osłonki są do wymiany?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » pn lut 15, 2010 21:33

Hmm, jeżeli pytnie jest skierowane do mnie to razej z tego co pamiętam to te tuleje były rozcięte, a nie w całości. W każdym bądź razie kilka razy badałem auto i szarpałem za wszystko oraz byłem na teście amorków zanim doszedłem do tego, że to zaciski są luźne i dzwonią. Po wymianie tulejii i tarcz (bo były strzaznie cienkie) hamulce ideał!
Teraz tak wnisokuję, że może przez te tarcze, że miałem cieniutkie skok zacisku był duży i siła ciągnąca zacisk w dół przy hamowaniu wyrobiła tak te tuleje.
Jeżeli wg katalogu są to te części to kupuj śmiało i mień to.

[ Dodano: 15 Lut 2010 20:35 ]
Przepraszam za literówki, ale coś mi "s" się nie dociska.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości