Witam,
klocki w moich zaciskach mają duże luzy i podczas jazdy głośno stukają. Rozebrałem zacisk i okazało się że na tej części gdzie klocek przesuwa się zostało wybite drobne wyżłobienie, pomimo nowych klocków i blaszek zaciskowych stukanie nie ustało. Dodam że mój golf jest z 1993 roku i rozumiem że jakieś zużycie eksploatacyjne części już jest, chodzi mi tylko jak by tą usterkę usunąć?
Luźne klocki w zacisku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Mi też tak strasznie "dzwoniły" klocki, bo miały luzy. Nowe klocki i blaszki nic nie dadzą. Musisz kupić tuleje na których przesówa się zacisk. Dodam, że nie wim z czego są zrobione, ale w zwyklym sklepie po rabacie 10% dałem 108 za dwa komplety (na dwa koła). W jedym komplecie są dwie tuleje.
Cena straszna jak za cztery tuleje, ale problem rozwiązany w 100%.
Polecam zakup.
Cena straszna jak za cztery tuleje, ale problem rozwiązany w 100%.
Polecam zakup.
Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Hmm, jeżeli pytnie jest skierowane do mnie to razej z tego co pamiętam to te tuleje były rozcięte, a nie w całości. W każdym bądź razie kilka razy badałem auto i szarpałem za wszystko oraz byłem na teście amorków zanim doszedłem do tego, że to zaciski są luźne i dzwonią. Po wymianie tulejii i tarcz (bo były strzaznie cienkie) hamulce ideał!
Teraz tak wnisokuję, że może przez te tarcze, że miałem cieniutkie skok zacisku był duży i siła ciągnąca zacisk w dół przy hamowaniu wyrobiła tak te tuleje.
Jeżeli wg katalogu są to te części to kupuj śmiało i mień to.
[ Dodano: 15 Lut 2010 20:35 ]
Przepraszam za literówki, ale coś mi "s" się nie dociska.
Teraz tak wnisokuję, że może przez te tarcze, że miałem cieniutkie skok zacisku był duży i siła ciągnąca zacisk w dół przy hamowaniu wyrobiła tak te tuleje.
Jeżeli wg katalogu są to te części to kupuj śmiało i mień to.
[ Dodano: 15 Lut 2010 20:35 ]
Przepraszam za literówki, ale coś mi "s" się nie dociska.
Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości